רכב

עדן חסון הסתבך: מה גרם לניידת המשטרה לעצור לידו בכביש?

עם תום ההופעה כשהיה בדרכו חזרה הביתה, נתקע הזמר בכביש ולא יכול היה להמשיך בנסיעה כאשר הוא נותר ללא יכולת הנעה ועל כן הזדקק לכבלים למצבר. מי שנחלץ לעזרתו היו שוטרים בניידת משטרה שעברה במקרה במקום והבחינה בו תקוע עם רכבו בצד הכביש
מערכת ice | 
עדן חסון (צילום יניר סלע)
ותודה למשטרה. אחד הזמרים האהובים בישראל, עדן חסון סיים אמש (שלישי) עוד מופע מוצלח ואחרי שירד מהבמה במסגרת סיבוב מופעי הקיץ, הפעם בעיר קריית מלאכי לעיני ואוזני אלפי תושבים שמתכוננים לחזרה לבתי הספר, חיכתה לו הפתעה לא נעימה.
מסתבר על פי פרסום באינסטגרם של הזמר, כי עם תום ההופעה כשהיה בדרכו חזרה הביתה, נתקע הזמר בכביש ולא יכול היה להמשיך בנסיעה כאשר הוא נותר ללא יכולת הנעה ועל כן הזדקק לכבלים למצבר.

למזלו הטוב, מי שנחלץ לעזרתו היו שוטרים בניידת משטרה שעברה במקרה במקום והבחינה בו תקוע עם רכבו בצד הכביש. על אף שזה לא חלק מהשגרה, השוטרים לא חשבו פעמיים, פתחו מכסה מנוע ועזרו לו להניע עם המצבר של הניידת.
רק לאחרונה נודע כי הזמר והיוצר שרק הצטרף לצוות שופטי "הכוכב הבא" וישפוט בעונה הבאה, העונה העשירית, לצד שירי מימון, קרן פלס, איתי לוי, אסף אמדורסקי ורן דנקר, זאת לאחר שנודע כי נינט טייב לא תשתתף בעונה הזו, כבר נכנס לעולם חדש לגמרי. 
על פי פרסום של 'ערב טוב' עם גיא פינס בקשת 12, בה משודרת התכנית החדשה בה ישפוט הזמר הצעיר, הוא נכנס לתחום העסקים ובקרוב יוציא ליין של תכשיטים עם ציטוטים מתוך שיריו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה