רכב

טסלה תתחיל להפעיל בחודש הבא רכבת קלה בעיר הזאת

טסלה עתידה להחליף את קו ההסעות שקיים היום ותשיק בחודש הבא קו רכבת קלה בברלין, שיסיע עובדים ואזרחים מהעיר השכנה אקרנר השוכנת בסמוך למפעל עצמו
מערכת ice |  2
אילון מאסק (צילום vecteezy, יוטיוב/ Insider News)
קו הרכבת החדש של טסלה בברלין יחליף את מעבורת האוטובוס שפועלת כעת למפעל החברה שנמצא בגרמניה. לקו יהיה שירות הסעות רכבת משלו החל מהחודש הבא, שיוביל גם עובדים וגם אזרחים בחינם בין העיר השכנה ארקנר לבין שטחי המפעל.
 
הרכבת תיסע כ-60 פעמים ביום מיום שני עד שישי, על פי הצהרה של טסלה שצוטטה על ידי הפרסום הגרמני rbb24, ותביא למעלה מ-1,500 אנשים ישירות למתקן בכל החלפת משמרת.
 
הרכבת אמורה לעשות את הנסיעה הציבורית הראשונה שלה ב-4 בספטמבר, הרכבת תסע על פסים שנרכשו על ידי טסלה מקבוצת הרכבות האזוריות הגרמנית DRE בינואר של השנה שעברה ותעצור ברציף שנבנה זה עתה.
 
משרד מדינת ברנדנבורג לבניה ותחבורה אישר את המעבורת בפברואר, וההפעלה תוכננה לרבעון השני של השנה, בין אפריל ליוני. במילים אחרות, הרכבת תתחיל לתפקד באופן סדיר בתאריך המתוכנן כחמישה חודשים מאוחר יותר מהמתוכנן המקורי, בסוף הרבעון השלישי.
 
טסלה החלה להרכיב את דגם Y במפעל האירופי היחיד שלה במרץ 2022 והגיעה לאבן דרך בייצור של 5,000 יחידות בשבוע שנה לאחר מכן. עם זאת, דו"ח שפורסם לאחרונה מצביע על כך שזה היה הישג חד פעמי, כשמספרי הייצור שלאחר מכן ירדו לפחות מ-4,000 יחידות בשבוע.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה אומרים? יהיו להם תקלות כמו שלנו? (ל"ת)
    יוס 08/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    רק אצלנו בחרו בטכנולוגיה של לפני 100 שנה (ל"ת)
    בן 08/2023/30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור