רכב

ג'נרל מוטורס תוריד חצי מהרכבים הרובוטיים שלה? זו הסיבה לכך

עקב ריבוי תאונות בהן היו מעורבים הרכבים הרובוטקסי של ג'נרל מוטורס, הודיעה מדינת קליפורניה לחברה להוריד מחצית מהרכבים הרובוטיים שלה עד להשלמת חקירת העניין
מערכת ice | 
מרי בארה, מנכ"לית ג'נרלס מוטורס GM (צילום Dave Pinter / Flickr)

רגולטור הרכב של מדינת קליפורניה הורה לג'נרל מוטורס להפחית חצי מהרכבים הרובוטיים שלה מהכביש עד להשלמת חקירת התאונות בהן היו מעורבים הרכבים, כך דווח ברויטרס. רשות הרישוי של קליפורניה חוקרת לאחרונה שורת תאונות מדאיגות בהן היו מעורבים רכבים אלה. כאשר רק לפני יומיים הייתה מעורבת מכונית זו בתאונה עם רכב ביטחון בסן פרנסיסקו.

רגולטור הרכב הודיע לרויטרס כי ביקש להפחית בחצי את כמות את צי כלי הרכב עד שתושלם חקירת נסיבות התאונות ושהחברה תנקוט צעדים למניעת המקרים על ידי שיפור הביטחון של הרכבים.

קרוז המפעילה את הרכבים טענה שאחד מרכביה נכנס לצומת באור ירוק ונפגע על ידי רכב ביטחון שהיה בנסיעה מבצעית לאחר השעה 22:00 יום חמישי בלילה. הרכב שלה זיהה את הסכנה, יזם תמרון בלימה והפחית את המהירות שלו, אך לא הצליח לבסוף למנוע את ההתנגשות. מקרוז נמסר לרויטרס כי גם היא חוקרת את נסיבות התאונה, את לאחר שרשות הרכב הודיעה כי במקרה והרכבים יוגדרו כלא בטוחים, יורדו רכבים אלה מהכביש.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה