רכב

ריקול למתחרה של טסלה: מה גרם למשאיות החשמליות להתלקח?

המתחרה של טסלה בשוק הרכבים החשמליים, ניקולה, נאלצת להתמודד עם ריקול של יותר מ-200 משאיות. הריקול פורסם לאחר מספר תקריות שבהן המשאית החשמלית התלקחה בעקבות הסוללה שלה
מערכת ice | 
משאית חשמלית של ניקולה מוטורס
אחת המתחרות הגדולות של טסלה נמצאת בבעיה. חברת "ניקולה" שמתמחה בעיקר במשאיות, נאלצת בימים אלו לבצע ריקול לכ-209 משאיות חשמליות בעקבות בעיה בסוללה שיש בהן. לפי רויטרס, התרחשה דליפה במארז הסוללות הללו והדבר הוביל למאות מקרים של שריפה.
לאחר התקריות המדוברות והמסוכנות, צד שלישי פתח בחקירה וכך הגיעו למסקנה כי מקרי השריפה לו היו הצתה מכוונת, אלא בעיה טכנית וקריטית. על כן, ניקולה יוצרת קשר עם סוכניות ואף עם לקוחות שכבר עושים שימוש פעיל במשאיות. לצד זאת היא הפסיקה לגמרי את המכירה של הרכבים.
מדובר במכה לא פשוטה לחברה. לאחרונה היא החליטה להפסיק את ייצור המשאיות החשמליות בעקבות ביקוש נמוך, ועד לריקול היא ייצרה אותן רק לפי הזמנה. במקום החברה החלה להתמקד במשאיות המונעות על מימן
כמו כן, לפי כלכליסט, החברה מינתה החודש מנכ"ל חדש לחברה, אף שהמנכ"ל האחרון לפניו מונה רק לפני שנה. סטיבן גירסקי, לשעבר בכיר בג'נרל מוטורס הוא המנכ"ל הרביעי בארבע שנים ויחליף את מייקל לושלר. כעת אין ספק שלגירסקי יש לא מעט בעיות לתקן, בהן העובדה שלאחרונה החברה פרסמה הערת עסק חי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה