רכב

ראש עיריית אילת: "מברך את ראש הממשלה על החזון והנחישות"

זמן קצר לאחר שדווח כי הממשלה אישרה את תוכנית החיבור בין קריית שמונה לאילת בעזרת רכבת, ראש עיריית אילת מגיב: "הקונצנזוס הרחב סביב הפרויקט, התקציב שלו בפועל והנחישות הגדולה, מבטיחים יותר מתמיד את יישומו. אלה יחד עם הסכמי אברהם וההסכם המתגבש עם סעודיה יעצימו את השלום האזורי ואת כלכלת האזור"
מערכת ice | 
אלי לנקרי (צילום רפי דלויה)
הבוקר דווח כי הממשלה אישרה את תוכנית "מחברים את קריית שמונה לאילת" שכוללת הקמת קו רכבת חדש מצפון ועד דרום. מדובר בשורה של תחנות שאמורות לקום עד שנת 2040, בתוכנית המוערכת בכ-150 מיליארד שקל.
במסגרת התוכנית, תחנות כרמיאל יחוברו לקריית שמונה, טבריה תחובר גם היא, תוקם מסילה מבאר שבע לדימונה ומדימונה לאילת, בית שמש תחובר לירושלים ואלעד לראש העין במסגרת תכנית הענק.
אלי לנקרי, ראש עיריית אילת, הגיב לפרויקט הממשלה – רכבת מקריית שמונה ועד אילת: "רכבת שתחבר את אילת למדינת ישראל היא בשורה אדירה לתושבי אילת, לנופשים בה ולמדינה כולה. אני מברך את ראש הממשלה, את שרת התחבורה ואת שר האוצר על ההחלטה ההיסטורית, ובעיקר על החזון והנחישות להוציא אל הפועל את תכנית 'ישראל אחת' המחברת את אילת למדינת ישראל ברכבת מהירה. הקונצנזוס הרחב סביב הפרויקט, התקציב שלו בפועל והנחישות הגדולה, מבטיחים יותר מתמיד את יישומו. אלה יחד עם הסכמי אברהם וההסכם המתגבש עם סעודיה יעצימו את השלום האזורי ואת כלכלת האזור. הרכבת לאילת הקרובה מתמיד, תהפוך את העיר אילת למטרופולין גדול שסביבו ייבנו ערים ויישובים בערבה. אלה יבטיחו את עתידה של אילת, כמו גם את עתידם של הנגב והערבה, ועתידה של המדינה כולה לקראת שנת המאה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה