רכב

משטרת ישראל מתחדשת: אלו המכת"זיות שצפויה לקבל בקרוב

החשב הכללי של משרד האוצר שיגר מסמך ליבואנים של כלי רכב כבדים בארץ לפיו, מדינת ישראל מתעניינת במכת"זיות נוספות. על פי התכנון, ירכשו 24 מכת"זיות בסך הכול
מערכת ice |  3
מכתז"ית בהפגנה נגד הרפורמה המשפטית (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
החשב הכללי של משרד האוצר פרסם כי מדינת ישראל מעוניינת לקנות מכת"זיות נוספות, כך על פי מסמכים שונים ששלחו ליבואני רכב כבדים על ידי החשב. התכנון הוא לרכוש 6 משאיות במשקל של עד שמונה טונות, 18 משאיות במשקל של עד 12 טונות ו-22 משאיות במשקל 15 טונות.
על פי אותו מסמך שהופץ, למכת"זית הקלה צפוי להיות מנוע בהספק של 290 כוח סוס וכושר העמסה של 6,300 קילוגרם. המכת"זית הכבדה יותר תהיה צפויה לשאת משקל רב יותר, 11,500 קילוגרם עם משקל העמסה של 7,100 קילוגרם.
כידוע, למכת"זית תפקיד רב בתקופה האחרונה בניסיונות המשטרה לפזר את המפגינים המוחים נגד המהפכה המשפטית. ביום השיבוש שהתחולל השבוע המוחים חסמו את הכניסות ואת היציאות לכנסת כמחאה על העברת חוק ביטול עילת הסבירות בקריאה שנייה ושלישית במליאת הכנסת.
המשטרה הודיעה כי היא עושה שימוש באמצעים שונים על מנת להחזיר את הסדר: "לאחר שמפרי הסדר לא נשמעו פעם אחר פעם להוראות השוטרים להתפזר ולהפסיק את ההתפרעות והפרת הסדר, החל שימוש באמצעים לפיזור הפרות סדר ופינויים בכוח. משטרת ישראל תמשיך לאפשר מחאה כחוק, אולם לא תאפשר הפרת סדר הציבורי באופן בוטה ותפעל בכלים שברשותה נגד פורעי חוק וסדר באשר הם."
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לדיקטטורה הנאשם יצטרך הרבה מכתזיות, והוא כבר מצטייד
    נאשם בפלילים 07/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    .
    סגור
  • 2.
    היא מקבלת רק שש
    תומר הדר.כלכליסט 07/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העתקתם את הכתבה שלי בלי בושה , כולל משפט שהכנסתי במיוחד כדי "לבלבל את האויב". אבל שימו לב שכתבתי רק שש מכתזיות. היתר הן משאיות רגילות. יהיה נחמד כמובן לקבל קרדיט אבל כנראה שאתם לא בדיוק סוגה עילית.....
    סגור
  • 1.
    המשטרה צריכה טנקים לא מכתזיות כדי לקפל את "כוח קפלן " (ל"ת)
    דן 07/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור