רכב

מיה דיינמיקס בעסקת מיליונים: חתמה על הסכם הפצה ביוון

הסכם הפצה נוסף מחוץ לישראל למיה דיינמיקס: החברה חתמה על הסכם להפצת כלי ה-Mia Four ביוון; התחייבות להזמנות מינימום על סך כ-700 אלף דולר בשנה הראשונה. להסכמים בחו"ל עליהם חתמה החברה עד כה, פוטנציאל הכנסות מינימלי ל-12 חודשים של כ-4.2 מיליון דולר
מערכת ice | 
כלי ה-Mai Four של מיה דיינמיקס (צילום יחצ)
הסכם הפצה נוסף מחוץ לישראל למיה דיינמיקס: החברה חתמה על הסכם להפצת כלי ה-Mia Four ביוון; התחייבות להזמנות מינימום על סך כ-700 אלף דולר בשנה הראשונה. להסכמים בחו"ל עליהם חתמה החברה עד כה, פוטנציאל הכנסות מינימלי ל-12 חודשים של כ-4.2 מיליון דולר.
חברת המיקרו-מוביליטי, מיה דיינמיקס, מדווחת על חתימת הסכם הפצה בלעדי למכירת כלי ה-Mia Four ביוון. במסגרת ההסכם, התחייב המפיץ להזמנות מינימום בסך של כ-700 אלף דולר ב-12 החודשים הקרובים בתמורה לבלעדיות באזור. זהו הסכם הפצה בינ"ל שלישי למיה דיינמיקס לאחר שהחברה הודיעה במהלך החודש שעבר שחתמה על הסכמי הפצה בבריטניה ובאיחוד האמירויות הכוללים התחייבות להזמנות מינימום שנתיות על סך כ-3.5 מיליון דולר בתמורה לבלעדיות.

מיה דיינמיקס פועלת להשגת הסכמי הפצה בינ"ל נוספים בהתאם לאסטרטגיית החברה להתמקד בשוקי היעד באירופה ובארה"ב באמצעות מפיצים וספקי שירות שימכרו את כלי החברה ואביזרים נלווים שלה בפריסה אזורית רחבה בטריטוריה בה הם פועלים. כזכור, מיה דיינמיקס דיווחה לפני כחודשיים על הזמנה שנייה ממאיר אלקטריק יוטיליטיז מקבוצת מאיר, המפיצה הבלעדית של החברה בישראל, בסך של כ-1.3 מיליון דולר (חודשים ספורים לאחר מסירת ההזמנה הראשונה בסך של כמיליון דולר).
ה-Mia Four  הינו כלי תחבורה ארבע גלגלי חשמלי המיועד להתניידות של יחידים בתוואי שטח שונים, המבוסס על טכנולוגיה חדשנית בעלת פטנטים במערכת ההיגוי והמתלים, המתאים לשימושים שונים הן בעולמות האכיפה והביטחון והן בסקטור הפרטי, ככלי לחובבי ספורט ואקסטרים, לעסקים בתחום התיירות והאטרקציות ועוד.
מנכ"ל מיה דיינמיקס, איציק קלדרון: "אנו שמחים על חתימת הסכם הפצה בינלאומי שלישי בפרק זמן קצר, כחלק ממימוש התוכנית האסטרטגית של החברה. אנו ממשיכים לפעול להשגת הסכמים בינ"ל בטריטוריות נוספות ולהפיץ את הטכנולוגיה של מיה והבשורה שהיא מביאה לתחום המובילטי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה