רכב

חברת התחבורה הגרועה בישראל נחשפת: מי מלכת התלונות?

בית שמש אקספרס מגיעה למקום הרביעי, קווים חמישית, אגד במיקום השישי המרגיע ובמקום האחרון דן תחבורה, אבל מי מאיישות את הטופ 3? התשובות בפנים
מערכת ice |  1
קווי אוטובוס (צילום shutterstock, freepik)
איזו חברת תחבורה ציבורית היא הגרועה ביותר בישראל? על פי נתונים מדאיגים למדי שמפרסם משרד התחבורה למחצית הראשונה של שנת 2023, הנוסעים במטרופולין ירושלים הם הסובלים העיקרים מאיחורים של הקווים בהם הם משתמשים.
נוסף על כך, משרד התחבורה גם מספק נתונים מפתיעים לגבי כמות התלונות. בראש ניצבת חברת האוטובוסים אגד תעבורה שמירב פעילותה הוא באזור עוטף ירושלים, אחריה מטרופולין, בית שמש אקספרס מגיעה למקום הרביעי, קווים חמישית, אגד במיקום השישי המרגיע ובמקום האחרון דן תחבורה.

ב-N12 סיפקו הסבר למה אפשר לעשות בעקבות הממצאים ואם אתם גם נפגעים כתוצאה מאיחורים חוזרים ונשנים בקווים שעליהם אתם אמורים לעלות. עו"ד אלון שפירא, אשר מתמחה בתביעות ייצוגיות בנושאים אלה, הסביר למאקו כי מומלץ לפנות לבית המשפט לתביעות קטנות או לבית משפט מן השורה.
"לתביעות ייצוגיות יש אפקט הרתעה לחברות האוטובוסים - בנוסף לקנסות שהן מקבלות במסגרת תביעה ייצוגית אפשר להטיל עליהן עוד קנסות", מסביר שפירא, שגם מוסיף: "זה מגביר את ההרתעה, ותורם לשיפור השירות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין אגד תעבורה
    בטיטו הגימלאי 06/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה אלקטרה אפיקים
    סגור