רכב

הזמן עובר והמשאית של טסלה נראית יותר ויותר לא מציאותית

בסרטון קצר שפורסם ל-r/teslamotors על ידי המשתמש RealPokePOP, קיבלנו הצצה לאופן שבו המשאית מתמודדת עם מקומות צפופים; למרות שהמשאית הראה ביצועים טובים יחסית, ניתן לראות כי יש משהו מיושן בתנועה ובשליטה על הגלגלים
מערכת ice | 
הסייברטראק של טסלה (צילום טסלה)
לאחר מספר שנים של תעלומות ועיכובים, משאית הסייבר השאפתנית של טסלה, הסייברטראק, מיועדת להשקה פומבית לקראת סוף שנת 2023. אמנם המפרט הרשמי של הרכב עדיין לא עודכן באתר האינטרנט, אך ברור שעברו כמה שינויים ברורים. מהקונספט המקורי, וכל זאת בעודו ממשיך להיראות כמו אוטו ממשחק פלייסטיישן 1. כמובן, זה דבר אחד לראות תמונה של הסייברטראק - זה משהו אחר לגמרי לראות את הרכב בתנועה.
בסרטון קצר שפורסם ל-r/teslamotors על ידי המשתמש RealPokePOP, קיבלנו הצצה לאופן שבו המשאית מתמודדת עם מקומות צפופים. הסרטון בן 13 השניות מציג את הסייברטראק בחניון ציבורי, שם היא מנווטת בקפידה סביב מכוניות חונות וקורות תמיכה. הרכב עדיין נראה מוזר לחלוטין עם צורתו המשוננת והמצולעת, הפנלים השטוחים והמבריקים והפנסים האחוריים הצרים בצורה מוזרה, אבל בהתבסס על המבט הקצר הזה, זה, ללא ספק, הדבר האמיתי.

אחד מרגעי השיא הגדולים של הסרטון שפורסם ב-Reddit הוא הצצה לטכנולוגיית ההיגוי האחורי של הסייברטראק. שליטה מלאה בכל ארבעת הגלגלים היא חובה עבור כלי רכב כמו טנדרים, מה שאומר שהסייברטראק כוללת את זה גם כן. כדי להבהיר, היגוי בגלגלים האחוריים אינו אותו דבר כמו הנעה לכל הגלגלים, שפשוט מפעילה את כל ארבעת הגלגלים כדי לנווט בשטח קשה. היגוי גלגלים אחוריים מסובב אוטומטית את הסרנים האחוריים בכיוון ההפוך לגלגלים הקדמיים, מה שמקטין את רדיוס הסיבוב הכולל של הרכב במהירות נמוכה
 
בסרטון Reddit, אנו יכולים לראות את הסייברטראק מסובב את הגלגלים הקדמיים כדי לאחור דרך החניון, אבל אם תסתכלו היטב, תוכלו גם לראות את הגלגלים האחוריים זזים מעט. היגוי גלגלים אחוריים בדרך כלל לא מאפשר לנהגים לסובב את הסרן האחורי באותה מידה כמו הסרן הקדמי, אבל אפילו מרחב ההתנועעות הקטן הזה יכול להפוך את המכונית להרבה יותר ניתנת לתמרון. כך, למרות גודלה המופלא, הסייברטראק מסוגלת לנווט במוסך החניה בצורה כל כך חלקה.
מכיוון שהמפרט של הסייברטראק לא עודכן מאז חשיפתה הראשונית, איננו יודעים בדיוק כמה רחב ההיגוי האחורי שלו מרחיב את רדיוס הסיבוב שלו. עם זאת, כנראה שנדע בקרוב מאוד - טסלה מתכננת להשיק את הסייברטראק ברצינות בספטמבר הקרוב, עם מידע מפורט יותר על גרסת הייצור שתיחשף במהלך אירוע מסירה רשמי. אם אתה מתאפק לפרטים על הרכב המוזר הזה, זה הרגע שבו תקבל אותם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה