רכב

קניית רכב: קבוצת שלמה משיקה אחריות חדשנית ראשונה מסוגה

״שלמה RLX (רילקס)״ מונגש ללקוחות באמצעות אפליקציה ייעודית, בה יוכלו לקבל מבט על הרכב בעזרת נתוני טלמטיקס ולהבין היכן חונה, האם נוסע או עומד במקום, לעקוב אחר היסטוריית הנסיעות, לקבל התראות על חריגות מהירות, תזוזות הרכב התראה על תינוק ברכב, לרכוש שירותים נוספים כדוגמת מנוי ל-12 שטיפות פנים וחוץ ב-480 שקל
מערכת ice | 
רחלי לופטמן (צילום יחצ)
קבוצת שלמה משיקה את שירות ״שלמה RLX” (רילקס) - מעטפת שירותית, הכוללת אחריות חדשנית ראשונה מסוגה בישראל לכל לקוח שרכש מקבוצת שלמה רכב יד ראשונה במחיר אטרקטיבי של 96 שקל בחודש (1,152 שקל לשנה). השירות נרכש לשנתיים עם נקודת יציאה לאחר שנה ועם אופציה להארכת השירות לשנה שלישית. לקוחות שלמה RLX שרוכשים ביטוח ב"שלמה חברה לביטוח" נהנים מהנחה בעלות המנוי.
חבילת השירות ויתרונותיה:
- אחריות מורחבת לשנתיים הכוללת טיפול בתקלות מנוע, תיבת הילוכים, מערכת הגה, מערכת קירור, מערכת פליטה, חשמל ועוד. (כפוף לכתב אחריות).
- 2 טיפולים תקופתיים.
- ניידת שירות עד אליך להנעת הרכב.
- מנוי תיקון תקרים ואיזון גלגלים ללא הגבלה ללא עלות נוספת.
- מונית חירום במקרה תאונה.
- התראות בטיחות לנהג ולרכב דרך אפליקציה ייעודית.
- מוקד שירות ומענה 24/7.
- מודל פשוט ושקוף ללקוח.
״שלמה RLX (רילקס)״ מונגש ללקוחות באמצעות אפליקציה ייעודית, בה יוכלו לקבל מבט על הרכב בעזרת נתוני טלמטיקס ולהבין היכן חונה, האם נוסע או עומד במקום, לעקוב אחר היסטוריית הנסיעות, לקבל התראות על חריגות מהירות, תזוזות הרכב התראה על תינוק ברכב, לרכוש שירותים נוספים כדוגמת מנוי ל-12 שטיפות פנים וחוץ ב-480 שקל.
רחלי לופטמן, סמנכ"לית פרויקטים בקבוצת שלמה מסרה: ״שירות 'שלמה RLX' מספק ללקוחותינו את האחריות האולטימטיבית על רכבי החברה, שנמכרים מיד ראשונה וזאת לאחר שתמה אחריות היבואן ומציעה שקט נפשי באחזקת הרכב הפרטי בתשלום חודשי קבוע ושווה במיוחד. לאחר שנתיים של התארגנות ובניית מוצר, שמאפשר לרוכשי הרכבים שלנו שקט ובטחון בביצוע הרכישה, אנו משיקים את השירות בקרב הקהל הרחב.
במשך השנתיים הללו נרשמו כ-9,000 מנויים הנהנים מהשירות הנתמך ע"י אפליקציה מתקדמת המאפשרת התנהלות דיגיטלית מלאה. בנוסף לביצוע הזמנות טיפולים במוסך או כל שירות אחר, מאפשרת האפליקציה ליהנות גם ממערכת בטיחות השומרת על הלקוחות ועל רכבם באמצעות כלים מגוונים דוגמת קבלת התראות על חריגה ממהירות, מיקום הרכב, היסטוריית נסיעות וכו'. אנו בקבוצת שלמה גאים להמשיך להוביל מהפכות בענף הרכב ולספק ללקוחותינו מוצרים אטרקטיביים ברמה הגבוהה ביותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה