רכב

חברת הקורקינטים WIND בבשורה נפלאה: זו העיר אליה נכנסה לראשונה בישראל

החברה הראשונה שתכנס לעיר לוד כמפעילת קורקינטים שיתופיים היא Yango WIND, שתפרוס לא פחות מ-500 כלים ברחבי העיר כולה
מערכת ice |  1
קורקינט WIND (צילום יחצ)
החברה הראשונה שתכנס לעיר לוד כמפעילת קורקינטים שיתופיים היא Yango WIND, שכבר פרוסה באזורים רבים בארץ כמו עכו, בני-ברק ויהוד. חברת יאנגו תפרוס לא פחות מ-500 כלים ברחבי העיר כולה. המהלך עתיד להבטיח משרות חדשות ומקומות עבודה בעיר, שכן יאנגו תחזיק מרכז תפעול בלוד ותאייש תפקידי שטח ותחזוקה.
תחנת הרכבת בלוד היא אחת התחנות הפופולריות והמרכזיות בישראל, ועוברים בה כ-5 מיליון נוסעים בשנה. רוב הנוסעים מגיעים בתחבורה ציבורית וממשיכים ברכבת לתל-אביב ולמרכזי התעסוקה הנוספים. אלו שיפגשו את הקורקינטים השיתופיים במספר תחנות, יוכלו לרכוש מנוי חודשי ולהוזיל מאד את שירות ה-last mile החשוב והחיוני.

שלומי וריאט, סמנכ"ל רגולציה וממשל ביאנגו: "אני שמח ומתרגש על תחילת הפעילות של Yango WIND בעיר לוד. שמנו לעצמנו מטרה להעניק את פתרון הקורקינט השיתופי בכל עיר בארץ ככלל, אך העיר לוד בפרט מהווה שוק מעניין בפני עצמו. מדובר בבשורה לציבור רחב, שכן ללוד אזור תעשיה ענף ותחנת רכבת מרכזית, והפוטנציאל לסייע בהשלמת 'המייל האחרון' בהגעה למשרד/הביתה הוא אדיר".
יאיר רביבו, ראש העיר לוד, ציין: "אני מברך על ההחלטה של חברת ווינד להציב את שירות הקורקינטים בעיר לוד. זהו עוד שירות לתושבים שיאפשר תנועה קלה ונוחה בתוך העיר, שמירה על הסביבה והורדת העומס בכבישים. ההצטרפות של ווינד היא עוד מהלך שמשפר את הסביבה ומצטרף לשירותים הנוספים של עמדות איסוף משלוחים, עגלות אוכל ועוד".
שלמי וריאט ויאיר רביבו: (קרדיט: יוסי לוי)
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חברת הקורקינטים
    יואל שלב 06/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רעיון טוב למשקיעם אבל אני חושש שהבאת הקורקינטים תביא לצערי הרב להרבה נפגעים וחס וחלילה גם להרבה הרוגים לצערי הנהגים בארץ הם לא אדיבים ותיראו בעתיד את התוצאות
    סגור