רכב

חברת בת של סמסונג מחפשת סטארט-אפ ישראלי שיעזור לה

לאחר שהחברה צירפה אליה לא מכבר את הסטארט-אפ הישראלי CAARESYS, סמנכ״ל בכיר בחברה מגיע השבוע לכנס אקומושן, שייערך בתל־אביב, במטרה לאתר את ה"חיבור הבא"
מערכת ice | 
מיכל גבע (צילום סמדר כפרי)
חברת האוטומוטיב HARMAN International, חברה בת בבעלות מלאה של סמסונג, המתמקדת בטכנולוגיות מחוברות לרכב, סימנה את חוויית הנהג ברכב (In Cabin) כאחד מתחומי המיקוד החמים וכתחום בצמיחה. לאחר שהחברה צירפה אליה לא מכבר את הסטארט-אפ הישראלי CAARESYS, סמנכ״ל בכיר בחברה מגיע השבוע לכנס אקומושן, שייערך בתל־אביב, במטרה לאתר את ה"חיבור הבא".
״על פי נתוני חברת המחקר TMR, עד 2031, היקף השוק יגיע לכ-148.1 מיליארד דולר. אנו רואים כיום יותר ויותר יצרני רכב שמשקיעים סכומי עתק בחוויית הלקוח-הנהג״, אומרת מיכל גבע, מנכ״לית HARMAN ישראל, שבמתחם שלה בהוד השרון מפתחת החברה לא מעט מהחידושים שמיליוני נהגים ייחשפו אליהם בקרוב. ״בין אם מדובר במסכים גדולים, סאונד איכותי, אמצעי עזר ובטיחות ואפילו חנויות אפליקציות, יש כאן חוט מקשר: ההתאמה האישית של סביבת הנהג – לנהג ולנוסעים. אין ספק, מדובר כאן במהלך שובר שוויון אמיתי״.
בספטמבר 22 הודיעה HARMAN על רכישת CAARESYS, חברת סטארט-אפ ישראלית המפתחת טכנולוגיית חישת רדאר בתא הנוסעים מבוססת רדאר. כיום, הפתרון שלה משולב במערכת ה-Ready של החברה שמסייעת בשיפור הבטיחות והפחתת המתח של הנהג. המערכת משלבת אלגוריתמים חכמים של לימוד מכונה ונתונים מחיישני הרדאר הממוקמים בתא הנהג והיא מספקת נתונים על מידת עייפותו וריכוזו של הנהג בכביש. הפתרון חיזק את היצע הפתרונות לרכב של HARMAN, תוך התבססות על פתרונות תא הנהג הדיגיטלי ועל המערכות המתקדמות תומכות הנהיגה (ADAS) של החברה.
בשבוע ״אקומושן 2023״, אליו תתכנס תעשיית האוטומוטיב הישראלית ב-23 במאי, ייקחו חלק איליה סלואוץ, לשעבר מייסד שותף ומנכ"ל CAARESYS וכיום דירקטור בחטיבת ה-ADAS של HARMAN ישראל. עימו ייקחו חלק במפגש גם מיכל גבע ורוברט קמפף, סגן נשיא פיתוח עסקי חטיבת ADAS/נהיגה אוטונומית ב-HARMAN, שמגיע לקיים סבב פגישות עם סטארט-אפים ישראלים נוספים שיכולים להשתלב במסגרת הגלובלית של החברה.
״השותפויות המוצלחות שיש ל-HARMAN עם יצרניות רכב מובילות בעולם מאפשרות לטכנולוגיות ישראליות, דוגמת זו שלנו, להגיע למיליוני נהגים ונוסעים ברחבי העולם ולהעצים את רווחת המשתמש״, אומר סלואוץ.
״בעבר מערכת ההנעה של הרכב (רכיבים כמו מנוע, רכיבי תמסורת, ציריות וכד׳ שדאגו לתנועה של הרכב) היו גורם מבדל עבור מותגי הרכב. כיום אחד הגורמים המבדלים המרכזיים הוא החוויה בתוך תא הנהג. וכאן אנו נכנסים לתמונה: אנו יכולים להציע חוויות מבוססות סאונד ווידאו כמו גם קישוריות שמביאה טונות של תכנים לתוך האוטו״, אומרת גבע, ״וכאן הצוות בישראל משחק וישחק תפקיד חשוב. HARMAN מכירה בכך שישראל היא מקום מצוין למציאת חדשנות ואין לי ספק שחלק מהפתרונות העתידיים שישולבו במכוניות העתיד הקרוב יגיעו מרכישות חדשות כאן״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה