רכב

רכבת ישראל מושבתת: זו הסיבה שתנועת הרכבות הבוקר הופסקה

תנועת הרכבות בין תחנות אשדוד עד הלום, אשקלון, שדרות, נתיבות, אופקים ובאר שבע הופסקה הבוקר (רביעי) זמנית בשל תקלה ברשת החשמל של רכבת ישראל באזור
מערכת ice |  2
רכבת ישראל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, shutterstock)
רכבת ישראל בבשורה רעה: תנועת הרכבות בין תחנות אשדוד עד הלום, אשקלון, שדרות, נתיבות, אופקים ובאר שבע הופסקה הבוקר (רביעי) זמנית בשל תקלה ברשת החשמל של רכבת ישראל באזור.
בתחנות אלו מופעלים היסעים, ולנוסעים מומלץ להשתמש בשירותי תחבורה חלופיים. מרכבת ישראל נמסר כי "צוותי הרכבת פועלים לתיקון התקלה והחזרת התנועה לסדרה", אך נכון לשעה זו התחנות באזור עדיין סגורות ותנועת הרכבות מופסקת, להפתעתם הרבה של הנוסעים.
כזכור, זו ממש לא הפעם הראשונה בתקופה הזו שרכבת ישראל מושבתת בעקבות תקלות. רק לפני כשבועיים התנועה הופסקה בין תחנות תל־אביב בשל שריפה בתוואי של רכבת ישראל בקרבת המסילה באזור מחלף רוקח. השרפה גרמה נזק למתקני איתות קריטיים לתנועת הרכבות, וגרמה לכאוס של ממש בכבישים, לפקקי ענק ולעומסים רבים גם באוטובוסים שכן היה מדובר בשעות הצהריים - השעות הקשות ביותר בעלות התנועה הרבה ביותר. 
בשל האירועים החריגים, חלו עיכובים ושינויים משמעותיים בתנועת הרכבות באזור ת"א והמרכז. גם ברחבי תל־אביב כבישים הסמוכים לתוואי הרכבת סובלים מעומסים כבדים ואף פקקים בשעתיים האחרונות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תספורת בדרך?
    קרן העושר דניס ישראל 05/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רכבת ישראל מי שמכם לקבוע מי יעבור מי לא אם כל ההשתדלות לשמור על חוק יש דו"ח קנס בהוראת תקנה סעיף משהו תשתמשו בו נגד מי שנוסע ומי שמכם בכלל זה המניות שלי ברכבת
    סגור
  • 1.
    מושבתת? ומתי היא בכלל עובדת? (ל"ת)
    ק. פריש 05/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור