רכב

בקרוב בישראל: הצצה למיני ואן החדש של לקסוס

בכורה עולמית ללקסוס LM החדש: רכב היוקרה ישווק באירופה ובישראל בגרסה עם מערכת הנעה היברידית בטעינה עצמית (LM 350h) ומהווה דגם דגל הפונה לפלח שוק חדש כמיני-ואן יוקרתי. צפו

מערכת ice | 
המיני ואן החדש של לקסוס (צילום יח"צ)
לקסוס מציגה בבכורה עולמית את דגם ה-LM, דגם דגל חדש מבית מותג רכבי היוקרה היפני המהווה "מוביל נוסעים מפואר". באמצעות הדגם, שיושק באירופה מהסתיו הקרוב וצפוי להגיע גם לישראל במהלך הרבעון השלישי, לקסוס פונה לפלח שוק חדש עם רכב היסעים, מיני-ואן, יוקרתי. הדגם החדש תוכנן להיות מרחב של התרגעות ונוחות מוחלטת וישווק בגרסת ארבעה מושבים ובגרסת שבעה מושבים.
ה-LM תוכנן כמיני-ואן מרווח המעניק יוקרה אולטימטיבית של לימוזינה ומהווה את הדגם הרביעי בעיצוב ה-Next Chapter של לקסוס אחרי ה-NX החדש, ה-RX ורכב הפנאי החשמלי RZ שהושק לאחרונה בישראל. 

לקסוס LM החדש (צילום יח"צ)
המושבים תוכננו לתמיכה ונוחות מושלמת; הטמפרטורה, איכות האוויר והתאורה בתא הנוסעים נשלטים בדייקנות, ויש גישה קלה ואינטואיטיבית לקישוריות ולבידור, ובכלל זה בדגמי 4 המושבים, מסך רחב HD בגודל 48 אינץ' ומערכת סאונד 3D בהתאמה אישית מבית היוצר של מארק לוינסון.

ה-LM יוצע כ-LM 350h עם מערכת הנעה היברידית בטעינה עצמית של לקסוס ומנוע בנפח 2.5 ליטר. ההספק המרבי הוא 250 כוח סוס DIN/ 180 קילווט עם מומנט מרבי של 239 ניוטון-מטר. היא מגיעה כסטנדרט עם הנעה לכל הגלגלים והנעה חשמלית E-Four לסרן האחורי, עם חלוקת מומנט חזקה יותר המעניקה לרכב יציבות בפניות. המערכת יכולה לאזן בין חלוקת מומנט קדמי/אחורי בין 100:0 ל-20:80 להתנהגות כביש בטוחה במגוון תנאי נסיעה.

לקסוס LM החדש (צילום יח"צ)

בדגם שני מושבים רב-תכליתיים אחוריים ובהם מחיצה בין אזור הקדמי לאחורי עם מסך טלוויזיה 48 אינץ' רחב ולוח זכוכית שניתן לעמעם לפרטיות. מערכת שמע סראונד 3D מבית היוצר של מארק לוינסון כוללת 23 רמקולים, ואילו Lexus Climate Concierge מתוחכמת עושה שימוש בחיישנים תרמיים כדי לשלוט במדויק על החימום והאוורור ולהפנות אותם למקום הנכון. בדגם עם שבעת המושבים ניתנה עדיפות לשורה אמצעית של מושבי VIP עם מרחב ופונקציות נגישות, כאשר בשורה השלישית הנוספת הוצבו שלושה מושבים הניתנים לקיפול לטובת פינוי מקום נוסף למטען.
האורך הכולל 5,130 מ"מ, רוחב וגובה נדיבים של 1,890 מ"מ ו-1,945 מ"מ בהתאמה, ובסיס גלגלים של 3,000 מ"מ הם המפתח למרחב מקסימלי לנוסעים מאחור. בחזית, חלק הגריל התחתון יושב מתחת למפתח דק מתחת לשוליים של מכסה המנוע, מקשר בין הפנסים ויוצר את צורת גוף שעון החול של לקסוס. הקווים הזורמים של ה-LM מודגשים על ידי קורות קדמיות ואחוריות מושחרות, ואת התחושה הפתוחה מעניק חלונות גדולים מזכוכית העוטפים את הרכב. דלתות הזזה גדולות מעניקות גישה קלה. אפשרויות הגלגלים כוללות גלגלי סגסוגת יצוקה או מחושלת 17 או 19 אינץ' המשקפים את היוקרה של ה- LM כולל שלושה גימורים "קוליים" מבריקים. 

לקסוס LM החדש (צילום יח"צ)
ה-LM שנוסף להיצע הדגמים יעזור ללקסוס להציע מוצרים מגוונים יותר העונים על מגוון רחב יותר של צרכים וסגנונות חיים של לקוחות. לא מדובר בוואן ששינו את ייעודו - ה-LM הוא רכב היסעים ייעודי בכל מובן, העומד בפני עצמו.
מנכ"ל לקסוס ישראל, דרור גורלניק: "ה-LM הוא ביטוי מובהק לגישה של לקסוס שיוקרה לא מתמקדת רק בצד המוטורי של הרכב אלה גם בסביבת הנוסעים, במטרה להעניק להם חוויית נוחות של מחלקה ראשונה. גישה ייחודית זו באה לידי ביטוי גם במגוון השירותים שניתנים למועדון היוקרתי של לקוחות לקסוס, ביניהם שרותי מוקד קונסיירג', אירועים מיוחדים, שירותי לימוזין לשדה התעופה ובחזרה והצעות ייחודיות  במסגרת שיתופי פעולה עם מותגי יוקרה נוספים. כל אלו מרחיבים את חוויית הבעלות על רכבי לקסוס לעולמות יוקרה גם שאינם קשורים לעולם הרכב תחת הסיסמה EXPERIENCE AMAZING  (התנסויות מדהימות)".
תגיות יוקרה | לקסוס | רכב
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה