רכב

פריז לא לבד: תל־אביב תאסור שימוש בקורקינטים?

סגנית ראש העיר לשעבר ציפי ברנד קראה לבצע משאל עם בתל־אביב בנושא איסור כניסת קורקינטים ואופניים חשמליים, והגברת האכיפה על השימוש בהם
מערכת ice | 
קורקינטים (צילום מערכת אייס)
לאחר שתושבי פריז החליטו במשאל עם לאסור כניסת קורקינטים לעיר, האם גם תל־אביב בדרך להחלטה דומה? ציפי ברנד, סגנית ראש העיר לשעבר, קראה לקיים משאל דומה, במטרה לצמצם את מספר הקורקינטים להשכרה ולהטיל מגבלות קשות על שימושם בטענה שהם מהווים סכנת תחבורה חמורה. ברנד, שמתמודדת לראשות העיר, גם האשימה את ראש העיר רון חולדאי באוזלת יד בכל הקשור לבטיחות הולכי הרגל. 
על פי נתוני אור ירוק והלמ"ס, בעשור האחרון נפגעו בתל־אביב כ-4,000 אנשים בתאונות דרכים בהם היו מעורבים קורקינטים ואופניים חשמליים, 342 מהנפגעים אושפזו בשנה האחרונה. בנוסף ציינה ברנד כי בעוד יש כ-10 אלף קורקינטים בפריז, המונה יותר משני מיליון תושבים, בתל־אביב ישנם 15 אלף קורקינטים, והעיר מונה רק 436 אלף תושבים.
"בזמן שבערים גדולות ברחבי העולם, מצמצמים את מספר הקורקינטים, מצמצמים את מספר הקורקינטים להשכרה, ובפריז אף החליטו לאסור את הכנסתם - בדמוקרטיה של חולדאי אין מקום למשאל עם ואין מרחב בטוח להולכי רגל על המדרכות", אמרה ברנד. 
"העירייה הפקירה את הולכי הרגל בין גלגלי הקורקינטים והאופניים החשמליים כתוצאה מליקויים באסדרה ובאכיפה. כראשת העיר אזום משאל עם בנושא, במקביל להגברת האכיפה על קורקינטים ואופניים חשמליים וצמצום מספרם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה