רכב

הכירו את הרכב החדש שיאפשר לכם לצאת לשטח עם שמונה נוסעים

חברת המזרח מודיעה על הוספת שני דגמים חדשים של דיפנדר בארץ, מבית לנד רובר. אחד הדגמים יאפשר לכם נסיעה ירוקה יותר עם מערכת היברידית-חשמלית והשני יאפשר לכם לצאת לשטח עם שמונה אנשים ברכב שטח אחד
מערכת ice |  1
דיפנדר (צילום באדיבות לנד רובר)
חברת המזרח, המייבאת של יצרנית הרכבים לנד רובר, מודיעה השבוע על ייבוא ראשון של שני דגמים חדשים של הרכב הפופולרי, כאשר אחד מהם הוא ההיברידי החשמלי הראשון עבור החברה והשני מציע חווית נסיעה לשמונה נוסעים.
רכב השטח הפופולרי מציג לאחרונה שני דגמי דיפנדר חדשים וחסרי תקדים בהיסטוריה של החברה, אשר הציגה את דגם הדיפנדר הראשון בשנת 1948. דגם הדיפנדר 110 הוא החשמלי-היברידי פלאג אין הראשון עבור החברה. הדגם השני, 130 דיזל, מותח את יכולות הדיפנדר ומאפשר נהיגה בשטח עם שמונה נוסעים. 
איאן גריי, מהנדס מערכות הנעה ראשי בלנדר רובר מסר: "דגם הפלאג-אין חשמלי-היברידי החדש והמתקדם מאזן באופן מושלם בין הביצועים של הדיפנדר לחיסכון בדלק ויכולת שטח חשמלית. הדגם החדש מגיע עם מנוע דיזל שישה צילינדרים, אשר מביאים לשיפור בחיסכון בדלק וביכולות הנהיגה".
ארז טרופן, סמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת המזרח לשיווק מכוניות, יבואנית לנד רובר הוסיף: "אנחנו שמחים ונרגשים להשיק בישראל את הדגם החשמלי-היברידי הראשון של הדיפנדר, רכב השטח הטוב בעולם. דגם הפלאג אין מתכתב כמובן עם אסטרטגיית הקיימות של לנד רובר ויגואר והבטחה להפחתה משמעותית בפליטת גזי החממה. הדיפנדר 130 מביא ממד חדש של יכולות למשפחת הרכבים של לנד רובר. תא הנוסעים המרווח מאפשר להסיע עד שמונה אנשים בנוחות מקסימלית והזדמנויות להרפתקאות שטח חדשות, מסעירות וייחודיות שניתן להשיג רק באמצעות הדיפנדר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גם בלנד קרוז 2008 יש
    אנונימי 02/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    8 מקומות ורכב אמין יותר
    סגור