רכב

ג'נרל מוטורס ו-LG במבוי סתום: יבטלו פרויקט של 2.3 מיליארד דולר?

חברת ג'נרל מוטורס ושותפתה LG כנראה יפסיקו את הפעילות המשותפת להקמת מפעל ייצור סוללות לרכבים חשמליים וזאת אף שישנם כבר שני מפעלים בהליך הקמה ואחד נוסף שכבר עובד - שווי הפרויקט: 2.3 מיליארד דולר
מערכת ice | 
גנרל מוטורס (צילום יחצ)
למרות ההסכם בין החברות והליך הקמה פעיל של שני מפעלים, החברות LG וג'נרל מוטורס מודיעות אמש על דחייה בלתי מוגבלת של הקמת מפעל רביעי לייצור סוללות לרכב חשמלי וזאת לאחר שהדיונים בין שני הצדדים הגיעו למבוי סתום.
על פי אתר CNBC חברת הרכבים תמשיך לפעול על מנת להקים את המפעל ותחפש שותף אחר שיחבור אליה. מן הצד השני, מתברר כי חברת LG היא זו שלא בטוחה כל כך בפרויקט מחשש להתחייב בעקבות המצב הכלכלי בעולם ועקב השקעה בחברות רכב אחרות.
החברות הכריזו על הפרויקט המשותף, בעלות של 2.3 מיליארד דולר, כבר בשנת 2019. עד כה הוקם והופעל מפעל אחד באוהיו, ושניים נוספים נמצאים בהליכי בנייה ועתידים להתחיל לפעול השנה ובשנה הבאה. הרביעי, כאמור, כנראה לא ייצא לפועל בקרוב. 
מצד חברת LG נמסר כי הדיונים בין שתי החברות ביחס לפרויקט עדיין מתמשכים וטרם הוחלט דבר סופי בנושא. עם זאת, היחסים בין השתיים קריטיים עבור ג'נרל מוטורס, אשר שואפת להיכנס עמוק לתחום הרכבים החשמליים ולהעפיל על המתחרה של אילון מאסק, טסלה. בשנה הקרובה החברה צפויה להשיק מספר דגמים חשמליים חדשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה