רכב

NTT DATA ו-Aurora Labs בשיתוף פעולה ראשון מסוגו

NTT DATA ו-Aurora Labs מכריזות על שיתוף פעולה ראשון מסוגו במסגרתו יספקו ליצרניות הרכב גמישות בביצוע עדכוני תוכנה מרחוק - OTA מהירים ויעילים יותר
מערכת ice | 
זוהר פוקס (צילום זאב ארזי)
חברת NTT DATA, חברה מתחום הדיגיטל ושירותי ה-IT, בבעלות תאגיד הטלקום היפני NTT, וחברת אורורה לאבס (Aurora Labs), מתחום פתרונות AI לתעשיית הרכב, הכריזו אתמול (שלישי) על שיתוף פעולה גלובלי אסטרטגי, במסגרתו יושקו מספר פרויקטים משותפים ראשונים בתחומי הייצור והלוגיסטיקה לתעשיית הרכב. השילוב בין טכנולוגיות AI ורשתות G5 יספק ליצרניות הרכב גמישות בביצוע עדכוני תוכנה מרחוק OTA, אשר יהיו מהירים ויעילים יותר ומאובטחים מקצה-לקצה, כולל על גבי תשתיות הרשת.
עדכון מרחוק 5G/OTA של החברות, מבוסס על טכנולוגיית AI של אורורה לאבס, משלב אופטימיזציה-עצמית של הרשת הסלולרית. באמצעות הטכנולוגיה ניתן להגיע לעדכון 5,000 רכבים לכל תא סלולרי, לעומת היכולת לעד עד 1,000 רכבים בלבד ברשתות מדור 4G.

"המפתח לעמידה בדרישות תעבורת הנתונים העתידיות של הצרכנים, הוא לספק לתעשיית-הרכב פתרונות יעלים ביותר, מהימנים ומאובטחים. באמצעות שיתוף הפעולה שלנו עם חברת אורורה לאבס אנו משלבים חדשנות טכנולוגית עם המומחיות שלנו בתחום ה-5G, נותנים מענה לצרכי הלקוחות שלנו ומעניקים חוויית שירות טובה יותר באופן בטוח ובר-קיימא", מסר סטפן הנסן, מנכ"ל ויו"ר הדירקטוריון של NTT DATA DACH.
זוהר פוקס, מנכ"ל Aurora Labs, מסר: "פתרונות עדכוני התוכנה מרחוק – OTA הקיימים כיום אינם מסוגלים לתמוך בכמות הנתונים הנדרשת לניהול מחזור החיים של התוכנות המותקנות במערכות הבידור והמידע (IVI) ומערכות העזר לנהג (ADAS) ברכבים. עדכוני תוכנה מרחוק – OTA נדרשים כבר לאחר ההשקה הראשונית של רכבים חדשים על מנת לייצב את התוכנה המותקנת בהם במהלך 12 החודשים הראשונים. היכולת לשפר במהירות את התוכנה דורשת יעילות בגודל הנתונים המועברים כמו גם רשתות תקשורת אמינות ויציבות. אנו מאמינים ששיתוף הפעולה עם NTT DATA הוא game changer בתעשייה שיאפשר גמישות רבה יותר של התוכנה עוד בשלבי הפיתוח, דרך הייצור ולאחר שהרכב כבר עלה על הכביש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה