רכב

בשורה משמחת: זה מה שימנע ממשאיות להיתקע ברחובות צרים

האם גוש דן ניצל מהפקקים שנגרמים על ידי משאיות ואוטובוסי תיירים שנתקעים ברחובות צרים? אפליקציית מפות חדשה שתוצע בישראל תתאים את המסלולים לרכבים הכבדים
מערכת ice |  2
משאית בכביש (צילום Foulon Richard / Pixabay)
חברת שירותי תוכנות הלוגיסטיקה לחברות טראקנט הודיעה היום על חתימת הסכם עם ענקית תוכנות ניהול התעבורה הגרמנית PTV Group, שיהפוך אותה למפיצה הבלעדית של שירות המפות הבינלאומי בישראל.
השירותים של PTV, שבין בעליה נמנות ענקית ההשקעות הבינלאומית ברידג'פוינט ויצרנית הרכב פורשה מקבוצת פולקסוואגן, כוללים בין היתר אפליקציית מפות לציי רכב שמאפשרת התאמת מסלולים לפי קריטריונים שונים – החל מחישוב לו"ז נסיעות לפי עבודות בכביש ופקקי תנועה ועד התחשבות בנתיבים ורחובות מתאימים למשאיות ואוטובוסים.
ההסכם בין PTV לטראקנט, הכולל יעדי מכירות בהן היא תצטרך לעמוד, נחתם למשך שלוש שנים עם אפשרות הארכה לשנה רביעית, מלבד במקרה שאחד הצדדים מחליט לסיים אותה בטרם עת בהתראה מראש של שלושה חודשים.
מנכ"ל טראקנט, חנן פרידמן, מסר כי "טראקנט מרחיבה את השימוש במערכת ומתחילה למכור שירותים נוספים אשר נמצאים בבסיס הטכנולוגיה שלנו, על מנת להגדיל את הכנסות החברה. מדובר בשוק המוערך בכמה מיליוני דולרים בישראל ונשלט על ידי גוגל מאפס. הייחודיות שלנו היא לתת פתרון מיוחד לציי רכב, לרבות ציי רכב כבדים, משאיות ואוטובסים, שיוכלו להשתמש במידע המקצועי שאינו קיים בגוגל או בווייז".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    פושט רגל שהסתיר מידע ממשקיעים (ל"ת)
    אלה 01/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    חשוב ביותר
    Roadrunner 01/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגיע הזמן...רעיון גאוני וחשוב מאין כמוהו.מברך על היוזמה ואשמח להשתמש כשיתאפשר.
    סגור