רכב

הבעת אמון מהבית: יו"ר דירקטוריון GoTo רכש 2 מיליון מניות של החברה

יוסי בן שלום, יו"ר דירקטוריון החברה, רכש באופן אישי כ-2 מיליון מניות של החברה, בסכום כולל של כ-220 אלף שקל
מערכת ice | 
רכב שיתופי של GoTo (צילום אלכס ליפקין)
גוטו גלובל מוביליטי בע"מ (GoTo Global) מדווחת היום (ראשון) על כך שיוסי בן שלום, יו"ר דירקטוריון החברה, רכש באופן אישי כ-2 מיליון מניות של החברה, בסכום כולל של כ-220 אלף שקל. עסקת רכישת מניות זו היא הפעם הראשונה שבה יוסי בן שלום, מבעלי חברת DBSI, רוכש באופן ישיר מניות של החברה. "השקעה זו במניית גוטו משקפת את הפוטנציאל והאמונה שלי ביכולת של הנהלת גוטו לתרגם את המובילות הטכנולוגית של החברה והפריסה הגיאוגרפית ליצירת ערך עבור בעלי המניות", מסר יוסי בן שלום.
GoTo היא חברת טכנולוגיה ישראלית גלובאלית הפועלת מאז 2008 בתחום התחבורה השיתופית, מהחלוצות בתחום בעולם בכלל ובישראל בפרט. החברה מפעילה מודל ייחודי של תחבורה שיתופית המתבסס על מגוון רחב של פתרונות ודרכי איסוף והחזרת רכב, עבור לקוחות פרטיים ועסקיים, והכל בעזרת פתרון טכנולוגי ואפליקציה ייעודית. שירות ה-Multimodal של החברה מספק פתרון מלא, גמיש, נוח ומשתלם לשיתוף כלי תחבורה לזמן קצר, בינוני וארוך. מטרת החברה היא לכסות את כלל צורכי התחבורה של הלקוח במטרה להגדיל את הביטחון התחבורתי.
בין המשקיעים בחברת GoTo קבוצת DBSI בראשות יוסי בן שלום באמצעות חברת שגריר מערכות, היזם של WeWork אדם נוימן, משפחת אונגר מיבואניות הרכב הגדולות בישראל, DQuadrat Equity Partner,IBB Ventures ו-Bonventure ואסטרה. החברה פועלת בישראל, גרמניה, וספרד, ומנכ"ל החברה הינו גיל לייזר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה