רכב

תדהמה ביגואר: מנכ"ל החברה תיירי בולורה הודיע על התפטרות

בולורה אמר: "אני גאה מאוד במה שהשגנו יחד ביגואר לנד רובר בשנתיים האחרונות. השינוי וההאצה של החברה לעבר עתיד בר-קיימא ורווחי כעסק יוקרה מודרני, נמצאים בקצב מעולה"
מערכת ice | 
תיירי בולורה (צילום ויקיפדיה)
מועצת המנהלים של יגואר לנד רובר, הודיעה היום (רביעי) כי מנכ"ל החברה, תיירי בולורה, הודיע ​​היום על התפטרותו מהחברה מסיבות אישיות, ויעזוב ב-31 בדצמבר 2022. בולורה אמר: "אני גאה מאוד במה שהשגנו יחד ביגואר לנד רובר בשנתיים האחרונות. השינוי וההאצה של החברה לעבר עתיד בר-קיימא ורווחי כעסק יוקרה מודרני, נמצא בקצב מעולה"
"אני רוצה להודות לכל הצוות על המסירות והתשוקה שלהם ואני מאחל לכל הארגון את הטוב ביותר בעתיד", הוסיף בלבורה. מר צ'נדראסקארן, יו"ר Tata Sons, Tata Motors ויגואר לנד רובר, אמר: "אני רוצה להודות לתיירי על כל מה שעשה ביגואר לנד רובר. היסודות לשינוי מוצלח הונחו והותירו את החברה במצב טוב לקראת העתיד".
מועצת המנהלים של יגואר לנד רובר דנה ואישרה את אסטרטגיית Reimagine בפברואר 2021. מועצת המנהלים נותרה מחויבת לחלוטין להאיץ אותה תוך המשך שיפור הקפדנות התפעולית שלה. מהיום, ייכנס לתפקיד המנכ"ל הזמני אדריאן מרדל. מרדל הינו חלק מיגואר לנד רובר כבר 32 שנים וחבר בדירקטוריון במשך שלוש שנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה