רכב

הנפקת אג"ח מוצלחת לקרסו מוטורס: גייסה כ-333 מיליון שקל

קבוצת קרסו מוטורס זכתה לביקושים גבוהים בהיקף של כ-740 מיליון שקל בשלב המוסדי - ומתוכם בחרה לגייס כ-333 מיליון שקל. הגיוס בוצע באמצעות הרחבת סדרות הליסינג של קרסו - אגח ב' ו-ד'
מערכת ice | 
איציק וייץ (צילום אסף לב, shutterstock)
קבוצת קרסו מוטורס השלימה בהצלחה את השלב המוסדי של הנפקת איגרות חוב בבורסה בתל-אביב וזכתה לביקושי יתר גבוהים. סך הביקושים בהנפקה הסתכמו בכ-740 מיליון שקל, כמעט פי 3 מהיקף הגיוס המתוכנן. מתוך כך בחרה החברה לגייס סכום של כ-333 מיליון שקל. הנפקת איגרות החוב בוצעה בדרך של הרחבת סדרות האג"ח ב' ו-ד', סדרות הליסינג של החברה.
במכרז על סדרה ב' נרשמו ביקושים של כ-158 מיליון שקל וגויס במסגרתו סכום של כ-39 מיליון שקל. המחיר ליחידה (1,000 ע.נ) במכרז על סדרה ב' נקבע על 992 שקל, המשקף תשואה שנתית שקלית של כ-3.87%. במכרז על סדרה ד' נרשמו ביקושים של כ-582 מיליון שקל וגויס סך של כ-294 מיליון שקל. המחיר ליחידה (1,000 ע.נ) במכרז על סדרה ד' נקבע על 936 שקל, המשקף תשואה שנתית שקלית של כ-4.57%.

סדרה ב' של איגרות החוב של קרסו מוטורס הינה שקלית, בעלת מח"מ של כ-0.84 שנים, והיא מדורגת על ידי מעלות בדירוג של '-AA'. סדרה ד' של איגרות החוב של החברה היא שקלית, בעלת מח"מ של כ-2.88 שנים, ומדורגת '-AA' ע"י מעלות. שתי הסדרות מגובה בשעבוד ראשון על כלי רכב שבבעלות החברה הבת פסיפיק (שבאמצעותה מבוצעת פעילות הליסינג של החברה). את ההנפקה הובילו חברות החיתום פועלים-איביאי ואוריון.
מדו"חות קרסו מוטורס למחצית הראשונה של 2022 עולה כי הרווח הנקי בתקופה צמח בכ-54% לכ-216 מיליון שקל וההכנסות הסתכמו בכ-1.7 מיליארד שקל.
איציק וייץ, מנכ"ל קרסו מוטורס: "אנו מודים לציבור המשקיעים על היענותו הגבוהה. ההנפקה שבוצעה באמצעות הרחבת סדרות אג"ח הליסינג של קרסו מוטורס, תחזק עוד יותר את גמישותה הפיננסית של החברה ותאפשר לה לקדם את תוכניותיה להרחבת פעילותה בשוק הרכב הישראלי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה