רכב

הרכב היוקרתי בשינוי מפתיע: זה הדגם שיתחילו לייצר

מותג הרכב היוקרתי החל בשיתוף פעולה עם TRASCO, בעלת המומחיות הגדולה ביותר בעולם לשריון רכבים, ומציע ללקוחותיו את הדיפנדרים המשוריינים והמוגנים ביותר בעולם
מערכת ice |  2
לנד רובר (צילום יחצ חול)
מותג רכבי היוקרה הבריטי לנד רובר מציע ללקוחותיו הרוצים את ההגנה המקסימלית עבור הדיפנדר 110 שלהם את A-KIP®, גרסת הגנה ייחודית שפותחה במיוחד עבור רכב השטח המרהיב, בזכות שיתוף הפעולה עם חברת TRASCO הגרמנית.
שיתוף הפעולה בין לנד רובר וטראסקו, בעלת המומחיות הגדולה ביותר בעולם לשריון רכבים, מציע הגנה מירבית עבור הדיפנדר 110, באמצעות פלדה קלת משקל, זכוכית וחומרים בליסטיים נוספים, ללא פגיעה בעיצוב הרכב. העיצוב כמעט זהה לדיפנדר הסטנדרטי כך שרוב האנשים לא ישימו לב שמולם הדגם המשוריין. לקוחות החברה יכולים לבחור בין לבחור בין רמות VPAM 4 או VPAM 6 של הגנה בליסטית.
האזורים בדיפנדר אשר מצוידים בחומרים בליסטיים בעלי אישור VPAM, כוללים את השמשה הקדמית, הדלתות והזכוכית של הדלת, הגג, משטחי הרגליים והמושב האחורי עם חלון הממוקם מאחורי שורת המושבים השנייה.
ניק קולינס, מנכ"ל תוכניות הרכב של לנד רובר, אמר: "הדיפנדר הוא הלנד רובר עם היכולות הגבוהות ביותר אי פעם. שיתוף הפעולה החדש שלנו עם טראסקו הופך אותו למוגן אפילו יותר מאשר בעבר. פתרון ההגנה קל המשקל החדש, A-KIP®, מספק אבטחה והגנה משופרים והופך את רכב השטח עטור הפרסים שלנו להרבה יותר בטיחותי עבור הלקוחות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מעוניין להזמין כזה רכב
    עמיר מולנר 10/2022/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היי אשמח לקבל הצעת מחיר
    סגור
  • 1.
    דמוקרטיה
    אילו ישראל הייתה... 10/2022/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אז היה שווה ליהודים לנסוע בכזה כדי לשמור על חייהם מהאויב הנאצי, אבל בארץ מותר רק לאצילי הממשלה להשתמש בכלי רכב משוריינים
    סגור