רכב

טכנולוגיה חדשה למניעת הסחת הדעת מהטלפון הנייד בזמן נהיגה

בכירים מעולמות האוטומוטיב מאגף התנועה במשטרת ישראל ובצה"ל עם טכנולוגיה חדשה למניעת הסחת הדעת מהטלפון הנייד- InCarEye 
מערכת ice | 
InCarEye
טכנולוגיה בלעדית פרי יוזמתם של בכירים מתחום האוטומוטיב, ביניהם יוצאי אגף התנועה במשטרת ישראל וצה"ל, תילחם בגורם המרכזי לתאונות דרכים בעולם- היסח דעת בנהיגה מהטלפון הנייד. המערכת נקראת InCarEye והיא הטכנולוגיה היחידה בעולם המשלבת בין בינה מלאכותית (AI) לחיישן וידאו אנליטיקס, סורקת ומנתחת In Cabin בזמן אמת את תנועות ותגובות הנהג לטלפון הנייד במהלך הנהיגה. מדובר במערכת יחידה מסוגה המתריאה על סכנה מתקרבת בפני הנהג ובאין תיקון התנהגותי שלו לאחר שתי התראות רצופות, מופעלת התראה שלישית חיצונית באמצעות ארבעת אתתי החירום ברכב, במטרה להזהיר את הנהגים והולכי הרגל המצויים בקרבתו.
פתרון בלעדי זה, מיועד לשוק יצרני הרכב Teir 1, ל- OEM ולשוק ה-after market. ציי רכב, חברות ביטוח, שוק האוטובוסים, המשאיות ועוד. מערכת זו תתמשק בקלות עם מערכות טלמטריה מתקדמות כמו איתוראן, פוינטר, קווסטאר ודומיו, כך שהיא תוכל להוציא התרעות גם לחברות הביטוח על התנהגות הנהג. הודות ליכולותיה הרבות באיסוף דאטה על התנהגות הנהג, תתרום רבות לציי רכב וליצרני OEM שמידע מסוג זה מהותי עבורן.
InCarEye נועד לזהות את כל סוגי הסחות הדעת באמצעות התרעה בזמן אמת ואף, לשחזר היסטוריית התנהגות ולחזות התנהגות צפויה כשהדגש המרכזי בשלב זה יושם על הסחת דעת טלפונית.
המערכת כוללת חומרה המוטמעת ברכב ומרגע התקנתה על ידי מתקין מקצועי, היא פועלת באופן עצמאי ללא כל צורך במעורבות מצד הנהג. אלגוריתמים של ה-AI  מלמדים את המערכת לזהות את התנהגות הנהג, סנסורים ייחודיים ומצלמות חכמות זעירות ידעו לזהות, לייצר התראה בתא הנהג In Cabin ואף לשדר ולנתח את התנועות השונות, כך כשבמידת הצורך תתקבל התרעה קולית, או חיווי אחר. מתוך גישה יחודית זו, ICE תספק יכולת הזיהוי של המערכת גבוהה במיוחד, ברמת דיוק שתאפשר לחבה להיות שחקן משמעותי גם בעולם הרכבים האוטונומיים, בו יעלה הצורך לניטור התנהגות נוסע, לעומת ניטור התנהגות נהג הנפוצה כיום.      
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה