רכב

קבוצת בליליוס תייבא את המותג Neta מקבוצת Hozon

החברה חתמה על הסכם עם קבוצת בליליוס לשיווק בלעדי בישראל. נטע אוטו: "אנו רואים חשיבות רבה בשוק הישראלי ובטוחים שקבוצת בליליוס היא השותף הנכון להצלחה"
מערכת ice | 
לפני כניסת השנה החדשה קבוצת בליליוס חתמה על הסכם לייבוא המותג Neta מקבוצת Hozon. בהובלת אלחנן יהב וענבר נחשון, במהלך השנתיים האחרונות נבחנו מספר יצרנים להרחבת פעילות הרכב הפרטי של קבוצת בליליוס. Neta, המובילה את מכירות הרכב מכלל יצרניות הרכב החשמלי הטהור מהדור החדש תיוצג על ידי הקבוצה. Hozon החלה בכניסה לשווקים בינלאומיים והמדינה הראשונה מחוץ לאסיה והשער לאירופה, היא ישראל. עם כ100 אלף מסירות במצטבר מהדגמים U ו- V מתחילת השנה, באוגוסט כ17 אלף וצמיחה של 176% אל מול השנה שעברה.
ההערכה בתעשיית הרכב הסינית לשיטות העבודה והשיווק הייחודיות אשר הוטמעו על ידי נחשון ויהב, הקשר האישי והחזון המשותף בין החברות היוו בסיס לחיבור המוצלח. לישראל ייובאו בשלב הראשון הדגמים U ו- V, אשר ירחיבו את היצע הדגמים והסגמנטים בהם יש ייצוג לרכב חשמלי מתקדם. "אני רואים חשיבות רבה בשוק הישראלי, אשר מהווה נדבך חשוב באסטרטגיית ה- 'GO Abroad' שלנו", אומר וואנג צ'נג'י, סגן נשיא Neta Auto. "שמנו לנו למטרה ליצר ולשווק כלי רכב חשמליים מתקדמים, איכותיים ובהישג יד לאנשים בעולם, לרבות לישראל", הדגיש צ'נג'י.
"כמותג טכנולוגי חדשני, לNeta Auto רכבים איכותיים, עם טכנולוגיה מתקדמת וחדשנות. אנו מאוד מאמינים ברכבי החברה, בחזון העסקי ובדרך הניהול של נטע ומרגישים שהחיבור עובד על המכנה המשותף בין היצרן לקבוצת בליליוס. אני מצפה שנטע תחולל מהפיכה בשוק הרכב הישראלי ותביא עמה בשורה של ממש לשוק המקומי", אומר דני בליליוס, מבעלי קבוצת בליליוס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה