רכב

אלו ענקיות הנפט והרכב שחוברות כדי להבטיח עתיד ירוק יותר

חברת הליסינג הרץ מודיעה אמש כי תחבור בשנית לחברת הנפט BP על מנת להציב עמדות טעינה לרכבים חשמליים ברכבי ארה"ב, כשזו האחרונה תספק להרץ גם שירותי תוכנה מיוחדים בכדיי לתפעל את העמדות ובכדיי לפתח את השוק במסגרת שירותי החברה
מערכת ice | 
רכב חשמלי (צילום freepik)
לפני מספר חודשים דווח כי הרץ, חברת הענק להשכרת רכבים, מגדילה את צי הרכבים החשמליים שלה וזאת באמצעות רכישה של כ-340 אלף רכבים מטסלה, פולסטאר וג'נרל מוטורס. אך לא מפתיעה כלל שעל מנת להעניק את השירות הזה ללקוחות שלה היא תזדקק ללא מעט עמדות הטענה.
בהתאם לכך, אמש החברה מעדכנת כי תחבור לענקית הנפט BP (בריטיש פטרוליום) לשם הקמת מערך עמדות טעינה בארה"ב. במסגרת העסקה החדשה חברת הבת של חברת הנפט, BP Pulse, תעמיד עמדות ברחבי ארה"ב, אך גם תעניק שירותי תוכנה מותאמים לשירות זה, על מנת לסייע להרץ לנהל את השוק המתפתח. 
מטרתן העיקרית של עמדות הטעינה היא לתת שירות לצי הרכבים החשמליים של הרץ, אך ישנו צפי כי עמדות אלו יהיו זמינות לשימוש גם עבור מוניות, שירותי נסיעה משותפים כמו 'אובר' וגם עבור הציבור הרחב, כך אומרות החברות. 
 
לא מדובר בעסקה הראשונה בין הרץ לבין BP, וזו האחרונה כבר התקינה כ-25 עמדות עבור הרץ בנמלי תעופה עמוסים במיוחד בהם הרץ פועלת. יתרה מכך, חברת הרץ כבר מפעילה כ-500 עמדות טעינה להשכרה ב-38 מדינות בארה"ב ואף צופה להוסיף אליהן כ-3,000 עמדות נוספות עד סוף 2023 וזאת ללא קשר להסכם החדש עם BP.
כמו כן, חברת הרץ צופה שרבע מצי הרכבים הכללי שלה יורכב מרכבים חשמליים עד סוף 2024 וזאת בהתאם לביקוש הרב. בהתאם לכך עדכנה החברה כי עד כה הושכרו מעל ל-25 אלף רכבי טסלה במסגרת שירותיה של הרץ, על ידי נהגי חברת 'אובר'. בעת זו טרם פרסמו החברות כמה עמדות טעינה יוצבו ומהו היעד למימוש העסקה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה