רכב

לעשירים בלבד: המחיר של רכב השטח הראשון של פרארי נחשף

המותג האיטלקי היוקרתי השיק את הרכב שטח הראשון שלו, ומחירו הוא בהתאם. למרות שכמו אצל רוב היצרנים, החברה קבעה יעד מעבר לרכבים חשמליים, ישנו עדיין קהל יעד רחב לרכבים עם מנועי דלק, שמוכן לשלם לא מעט
מערכת ice | 
פרארי (צילום פרארי)
פרארי חשפה ביום שלישי את רכב השטח הראשון שלה – Purosangue, בעל 12 צילינדרים בשווי 397,000 דולר, המיועד לנהגים סופר עשירים שעדיין לא מוכנים לעבור לחשמל. "מאז שהכרזנו במאי שמדובר ברכב עם 12 צילינדרים, ההתעניינות במכונית התפוצצה", אמר סמנכ"ל השיווק והמסחר אנריקו גליירה לכתבים במטה פרארי במרנלו והוסיף שהחברה הוצפה בהזמנות מוקדמות מלקוחות שאפילו לא ראו את הרכב. הוא לא נתן מספרים.
למרות גודלו ומשקלו, מנכ"ל פרארי, בנדטו וינה, מעדיף לתאר את ה-Purosangue בעל ארבע דלתות וארבעה מושבים, שמהירותה המרבית היא מעל 190 קמ"ש, כמכונית ספורט רב-תכליתית, ולא כ-SUV. זה ממחיש דילמה העומדת בפני יצרניות רכב מבוססות רבות. המשקיעים הפכו את יצרנית המכוניות החשמליות טסלה לחברה היקרה ביותר בתעשייה, וקובעי מדיניות ברחבי העולם קובעים מועדים להפסקת מכירת רכבי דלק. עם זאת, ישנה קבוצה גדולה של צרכנים עדיין רוצה כלי רכב שורפים בנזין, ומוכנה לשלם עבורם מחירי עתק. פרארי אימצה את החשמול בתוכנית העסקית שלה ביוני, אך נוקטת בנתיב איטי אל מטרתה.
 
זה לקח בערך ארבע שנים לפתח את ה-Purosangue לאחר שפרארי הודיעה ב-2018 שהיא תבנה רכב שטח. "משנה משחק" ברכב החדש הוא מערכת מתלים אקטיבית אקסקלוסיבית, מונעת חשמלית, שפותחה פרארי עם השותף הקנדי Multimatic Inc. תכונות מפתח נוספות כוללות ארכיטקטורה חדשה שנועדה להעניק למכונית איזון משופר, היגוי ארבע גלגלים עצמאי ומנוע 6.5 ליטר, 725 כוחות סוס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה