רכב

פורשה נכנסת לתחום חדש: אלה המוצרים החדשים של המותג

מותג רכבי היוקרה עומד לקראת כניסה לשוק הממונעים הקטנים שמשמשים בעיקר תושבי איזורים אורבניים. זה שיתוף הפעולה שיוצא לדרך
מערכת ice | 
פורשה (צילום pexels)
Porsche eBike Performance GmbH, שבסיסה באוטוברון ליד מינכן, תפתח מערכות הנעה חשמליות לרכיבים דו-גלגליים. האופניים והקורקינטים יכללו מנועים, סוללות וארכיטקטורת התוכנה הדרושה לפתרונות קישוריות. P2 eBike GmbH שבסיסה בשטוטגרט - מופעל על ידי פורשה מתכוונת להשתמש במערכות הנעה אלה כדי להשיק דור חדש של פורשה eBikes מאמצע העשור הזה.
חשיבותו של הפרויקט המשותף הזה לפורשה ולפונואק מומחשת על ידי מינוי צוות ההנהלה. יאן בקר, המנכ"ל לשעבר של Porsche Lifestyle GmbH & Co. KG, נכנס לתפקיד יו"ר ההנהלה של Porsche eBike Performance GmbH. מקבילו ב-P2 eBike GmbH יהיה Moritz Failenschmid, שהוא גם המנהל המנהל של Focus Bikes.
"אנו רואים פוטנציאל גדול עבור פורשה בגזרת האופניים החשמליים. זו הסיבה שאנו מרחיבים את הפעילות שלנו באופן עקבי בתחום זה", אומר לוץ משקה, סגן יו"ר הדירקטוריון של פורשה AG וחבר הוועד המנהל של פיננסים ו-IT. "יאן בקר ומוריץ פיילנשמיד הם מומחים מוכחים בכל הנוגע להקמת ופיתוח מיזמים צופים פני עתיד ומוכווני לקוחות. כחלק מצוות מיומן ומוטיבציה גבוה, הם יוכיחו זאת בשני המיזמים המשותפים. כפי שמאפיין פורשה, הכל עוסק בפיתוח מוצרים שנותנים השראה לאנשים באמצעות עיצוב אינטליגנטי, טכנולוגיה מתוחכמת וביצועים יוצאי דופן".
בנוסף למערכות הנעה קומפקטיות מבית Fazua, Porsche eBike Performance GmbH תפתח ותייצר מערכות הנעה eBike חזקות במיוחד תחת שם המותג Porsche. שתי קטגוריות המוצרים יופצו ליצרני אופניים אלקטרוניים ברחבי העולם בעתיד, כאשר המיזם המשותף החדש שנוסד ישמש כשותף טכנולוגי. מערכות ההנעה החשמליות ישמשו ב- Porsche eBikes וכן במוצרים של מותגים אחרים.
בחודשים האחרונים רכשה פורשה חלקים במספר חברות בתחום ה-eBike. בנוסף למותג eBike הקרואטי Greyp, אלה כוללים את Fazua. ביוני הגדילה פורשה את חלקה בחברה מ-20 ל-100%. שבסיסה במינכן, Fazua ידועה בקרב מומחים כמייסדת האופניים האלקטרוניים ה'קלים'. כעת הוא ימוזג לתוך Porsche eBike Performance GmbH.
 מותג
ללא תלות בפעילות המיזם המשותף, פורשה ממשיכה לעבוד עם שותפתה הוותיקה, Rotwild, על דגמי ה-eBike הנוכחיים שלה. במרץ 2021 השיקה החברה את הפרשנות שלה לאופניים חשמליים בלעדיים עם ה- Porsche eBike Sport ו- Porsche eBike Cross.
בנוסף, Porsche Digital GmbH מציעה פלטפורמה לשירותים דיגיטליים הקשורים לרכיבה על אופניים תחת המותג Cyklær. פרויקט זה נותן הצצה לכמה כוח חדשני טמון במיזמים המשותפים החדשים: אופני Cyklær עטורי הפרסים פותחו יחד עם Fazua ו-Greyp.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה