רכב

קאדילק חשמלית חדשה: זה תג המחיר הגבוה במיוחד

ג'נרל מוטורס צפויה להשיק בקרוב מכונית חשמלית יוקרתית חדשה תחת המותג "קאדילק", הערכות מדברות על מחיר 6 ספרתי של לא פחות מ-300 אלף דולר
מערכת ice | 
קאדילק ליריק החשמלית (צילום יח"צ)

ג'נרל מוטורס שואפת להחזיר ל-"קאדילק" את המיתוג היוקרתי, כשהיא משיקה רכב  לאחר שכבר הודיעה כי אזל המלאי של רכב השטח "לירק", לשנת 2023, בין השאר בעקבות מחיר תחרותי של 62,990 דולר, החברה צפויה לחשוף בקרוב את המותג החדש "קאדילק סאן" שתצא למכירה בשנה הבאה, וכנראה תכוון לאוכלוסיית יעד קצת אחרת מבחינת המחיר.

על פי דיווח של ה"ניו יורק טיימס", הדגם החדש לא ייצור בקנה מידה גדול באחד המפעלים המסורתיים של ג'נרל מוטורס, אלא נבנה בעבודת יד במתקן בעלות 81 מיליון דולר, שיוקם במרכז הטכנולוגי הגלובלי שלה בוורן, מישיגן, בקצב של פחות מ-500 מכוניות בשנה.
 


רוב הפרטים הטכניים עדיין נשמרים בסוד, אולם לפי הפרסום, למכונית החדשה יהיה טווח נסיעה של הרבה יותר מ-300 מיילים לטעינה, מערכת היגוי ארבע גלגלים, נהג אלקטרוני אוטונומי למחצה וגג זכוכית פנורמי.


תמחור מדויק לא הוכרז, אבל קאדילק לא התביישה להצהיר כי היא תהיה בטווח של שש ספרות, ומקורות שמכירים את הפרויקט אמרו ל"וול סטריט ג'ורנל" שדוגמאות עמוסות במלואן יעלו יותר מ-300,000 דולר.
 


זה יציב אותו בליגה עם כלי רכב כמו בנטלי מולסן ורולס רויס ​​גוסט ויעלה בהרבה על הדגם היקר ביותר של קאדילק הנוכחי, רכב השטח Escalade-V בעל ביצועים גבוהים ששווה כ-149,990 דולר.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה