רכב

המתחרה של טסלה מכריזה מלחמה: זו מכונית הספורט שהשיקה

יבואני הרכבים החשמליים מתמודדים עם מחסור קשה בשוק, בזמן שהביקוש רק גובר. דווקא עכשיו, משיקה אחת המתחרות של טסלה, דגם ספורט חדש 
מערכת ice |  1
רכב חשמלי (צילום freepik)
ברקע משבר יבוא הרכבים החשמליים לישראל, ניאו השיקה אתמול (רביעי) את רכב הספורט ES7 כאשר התחרות עם טסלה גוברת בסין. ה-ES7 מוסיף מתחרה נוסף לדגם Y ודגם X של טסלה בסין כשהתחרות בחלל רכבי השטח החשמליים מתגברת.
Nio מנסה לבדל את רכב השטח החשמלי שלה על ידי הדגשת המאפיינים הטכנולוגיים של הרכב. זה כולל את Nio Autonomous Driving, המערכת של החברה המפעילה כמה תכונות נהיגה חצי אוטונומית.
החברה גם הדגישה את מערכת המידע והבידור שלה הכוללת תצורת סאונד היקפי של 23 רמקולים במכונית. ה-ES7 של Nio מגיע בשלוש יכולות טווח שונות בהתאם לגודל הסוללה - 485 קילומטרים, 620 קילומטרים ו-930 קילומטרים.
ה-ES7 עם טווח של 485 ק"מ מתחיל מ-468,000 יואן סיני (69,693 דולר) לפני סובסידיות. גרסת הטווח הארוך ביותר מתחילה ב-526,000 יואן לפני סובסידיות. הזמנות מוקדמות החלו עם משלוחים שצפויים להתחיל באוגוסט.
 

בתוך כך מניית ניאו עלתה ביום רביעי ביותר מ-7%. ניו אמר שה-ES7 היא אחת ממכוניות הנוסעים המוסמכות הראשונות בסין שיכולות לגרור קראוון או נגרר. Nio ועמיתיה נאבקו בשיבוש קיים בשרשרת האספקה ​​שהוחמרה בעקבות התחדשות קוביד-19 בסין והסגרות שלאחר מכן במרכזי ייצור מרכזיים במדינה ובסביבתה.
החברה דיווחה על עלייה בהכנסות ברבעון הראשון למרות שההפסד שלה גדל. בעוד הייצור נבלם באפריל ומאי, תחזית האספקה ​​של החברה לרבעון השני מצביעות על קפיצה חזרה בחודש יוני.
בינתיים, טסלה נאבקת גם בייצור במפעל המרכזי שלה בסין בשנגחאי, שנקלע לסגר ממושך במיוחד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ניו היא התחרות של טסלה - byd !
    אורי איש הנתונים 06/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ניו סיפקה במאי כ7000 מכוניות חשמליות , BYD כ115,000 , לא זוכר נתונים של טסלה אבל גם כ100,000 אז ניו היא המתחרה ???? זו חברת נישה …
    סגור