'פלא-פה' של עומר אסף ומיכאל מור יוסף תטפל ב-5 תקציבי דיגיטל חדשים

חברת השיווק הדיגיטלי תחל לנהל את תקציבי המדיה החברתית של אוקלי, פולאר, אופיר טורס ופעילות השיווק הדיגיטלי של מרכז מיכל דליות לחינוך

משה בנימין | 11:58 23/05/13 | 2 תגובות

Share הדפסה שלח לחבר הוסף תגובה

חברת השיווק הדיגיטלי 'פלא-פה' בבעלותם של עומר אסף ומיכאל מור יוסף לא נשארת מאחור. סוכנות הפרסום מדווחת על 5 תקציבים חדשים בהם החלה לטפל במהלך הרבעון הראשון של 2013.
מיכאל מור יוסף. 'פלא-פה'

שמח שאנחנו מטפלים גם בדיגיטל של שומרי משקל, מה שמאפשר לנו לגדול ולהתרחב מבלי להשמין

'פלא-פה' תטפל בפעילות המדיה החברתית של 'פולאר ישראל', וכן בפעילות המדיה החברתית של 'אוקלי ישראל'. 2 המותגים משווקים באמצעות חברת אגנטק. בנוסף תטפל החברה בפעילות השיווק הדיגיטאלית של 'מרכז מיכל דליות לחינוך', פעילות המדיה החברתית של 'אופיר טורס' ופעילות הגרילה והיצירתיות השיווקית של בית ההשקעות 'אקסלנס'.

* לעמוד הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

* רוצים להישאר מעודכנים? הירשמו לניוזלטר של אייס

* בואו לדבר על זה בפורום פרסום, שיווק ויח"צ

מיכאל מור יוסף, מבעלי 'פלא-פה' אמר לאייס: "היום יותר מתמיד אני שמח שאנחנו מטפלים גם בגזרת הדיגיטל של שומרי משקל, מה שמאפשר לנו לגדול ולהתרחב מבלי להשמין".



הוסיפו תגובתכם

2. מפרגנת.

דורי  |  15:30 23/05/13

1. חתיך המיכאל הזה לא?!:)

מיכאל מור יוסף  |  14:39 23/05/13