שיווק ופרסום

אחרי 11 שנה: קרין לאופר דיין השיקה חנות אופנה חדשה

יזמית ומנטורית האופנה והלייף סטייל קרין לאופר דיין השיקה את סטודיו KARINA החדש שלה במתחם ה-MINDSPACE בקריית אונו, אחרי 11 שנה בהן ישבה בכפר אז"ר

מערכת ice | 
אבישג שאר ישוב וקרין לאופר דיין (צילום יחצ)
ביום שישי האחרון השיקה יזמית ומנטורית האופנה והלייף סטייל קרין לאופר דיין את המקום החדש שלה. לאחר 11 שנה בכפר אז"ר עם סטודיו KARINA האלמותי, העתיקה לאופר דיין את מקומה לקריית אונו למתחם ה-MINDSPACE ברחוב הדובדבן.
לאירוע ההשקה של קרין לאופר דיין הוזמנו 50 חברות ולקוחות קרובות של קרין. בין חברותיה הטובות והלקוחות שלה היו גם: המסעדנית אורית בן אדרת, קארן אוברזון יו"ר טרמינל העיצוב בבת ים, הילה שרמן סמנכ"לית שיווק ומכירות מוזיאון העיצוב בחולון, לירון הרשקוביץ מנכ"ל טרמינל העיצוב בבת ים, הצלמת עדי אורני, האמנית קרן שפילשר, איש העסקים עירא לאופר, האמנית רחלי שרפשטיין, הצלמת תמר קרוון, הדוגמנית שירז טל ועוד.
התוכן המרכזי באירוע ההשקה של המקום החדש של לאופר דיין היה הרצאה מרתקת של הצלמת המוערכת אבישג שאר-ישוב שדיברה על "פרויקט השורדים" מהמלחמה שפורסם ב"ניו יורק טיימס". במסגרת ההרצאה של אבישג שאר-ישוב שדיברה על "פרויקט השורדים" מהמלחמה - האורחות נהנו ממתנות שוות של המותג SISLEY PARIS שהעניק את החסות הראשית על האירוע.
גיא לאופר, עירא לאופר וקרין לאופר דיין  (צילום: יחצ)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה