שיווק ופרסום

רשת הגלידריות מתרחבת: פותחת סניף חדש בהשקעת 3.5 מיליון שקל

קבוצת אניטה (׳ANITA׳) של האחים ניר ועדי אביטל, שבבעלותה גם רשת הגלידריות ׳גולדה׳, ממשיכה להתרחב בעולם ומשיקה סניף חדש בניו זילנד הרחוקה בעלות כוללת של כמיליון דולר
מערכת ice | 
גלידה (צילום pexels)
קבוצת אניטה (׳ANITA׳) של האחים ניר ועדי אביטל, שבבעלותה רשת הגלידריות ׳גולדה׳, ממשיכה להתרחב בעולם ומודיעה היום (שני) על פתיחת סניף ראשון בניו זילנד הרחוקה.
פתיחת הסניף החדש של אניטה בעיר קווינסטאון, נעשתה בהשקעה כספית של כמיליון דולר (כ-3.5 מיליון שקל). על עיצוב הסניף ניצחה המעצבת אלונה אליאסי. הסניף שנפתח השבוע נבנה בגודל של 110 מ״ר, כאשר בוויטרינה ימצאו תושבי ניו זילנד 32 טעמים של הגלידה האהובה.
ברחבי ישראל קיימים ארבעה סניפי אניטה בנוסף לכ-133 סניפי ׳גולדה׳. הרשת בבעלות האחים אביטל פרסה סניפים של אניטה גם בארצות הברית (ניו יורק, מיאמי, לוס אנג׳לס ופורטו), אוסטרליה, אנגליה, ספרד, קפריסין וכעת גם בניו זילנד.
הסניף החדש של אניטה בניו זילנד (יח"צ)
כזכור, לאחרונה נודע כי על רקע מלחמת "חרבות ברזל" והאנטישמיות שמשתוללת בעולם, נוצר חרם מכוער נגד רשת אניטה. ברחבי העולם, המוחים נכנסים לסניפים ודורשים מהקונים לעזוב את המקום כשהם צורחים ״זה עסק בבעלות ישראלית״, מדביקים סטיקרים עם דגל ישראל על החלונות ועליו איקס, מניפים שלטי ״אין גאווה ברצח עם״. ו״לשחרר את פלסטין״. הסניפים באוסטרליה ולונדון הם הסובלים העיקריים
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה