שיווק ופרסום

בהשקעה של למעלה ממיליון שקל: מותג הדרמו קוסמטיקה בקמפיין חדש

מותג הדרמו קוסמטיקה סבוקלם משיק קמפיין חדש: "בעור לא משחקים זה עניין למומחים" הקמפיין בהובלת נבחרת רופאי העור החדשה של המותג

מערכת ice |  1
נבחרת רופאי העור סבוקלם (צילום עופר חג'יוב)
מותג הדרמו קוסמטיקה הוותיק סבוקלם יוצא במהלך המשלב בין שני עולמות: עולם הקוסמטיקה והעולם הדרמו-רפואי. במסגרת המהלך, סבוקלם משיקים קמפיין חדש בהובלת נבחרת רופאי העור של המותג: ד"ר יוסי טייב מומחה לרפואת עור, ד"ר איילת אולך מומחית לרפואת עור ועור בילדים וד"ר ריאד חורי מומחה לרפואת עור בעל קליניקה לרפואה אסתטית.
הקמפיין בהובלת נבחרת הרופאים יעלה בחודש ינואר בפריסה רחבה בטלוויזיה ובדיגיטל, בדגש על סושיאל מדיה בהשקעה של מעל למיליון שקל, בהובלת משרד הפרסום גולן פלוס. 
מטרת הקמפיין היא להעלות המודעות לחשיבות התייעצות עם מומחים. אנו חיים בעולם המשתנה בקצב מסחרר, טכנולוגיות ופלטפורמות חדשות צצות מדי יום ואנחנו רצים איתן קדימה. לצד כל התועלות הברורות מאליהן לחיי היום-יום שלנו, למציאות הזו יש גם צדדים פחות חיוביים. "רפואת עור ברשתות החברתיות" היא אחד מהם. המידע שזמין לנו היום ברשת הוא אינסופי והנטייה לאמץ המלצות טיפוליות מניסיון של מישהו אחר קיימת בעוצמה גבוהה, לכן חשוב להיצמד למקור מהימן ומקצועי שמדובר בעור הפנים.
ד"ר יוסי טייב מומחה לרפואת עור, ממליץ לפנות למומחה כשמדובר בבעיית עור: "כשאנחנו לא רואים טוב אנו פונים לבדיקת ראייה מקצועית. בדיוק כך גם במקרה של בעיות עור. בעור לא משחקים, זה עניין למומחים".
ד"ר איילת אולך מוסיפה כי טיפול וטיפוח העור הוא עניין רפואי המצריך התייחסות אישית – "הניסיון שלך מתאים לך בלבד, לכל אחד יש עור שונה ותופעות ייחודיות הדורשות טיפול מותאם אישית".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כן כל כך הרבה קליניקות לאסטטיקה יש היום שכל אחד מבטיח נ
    שוהם חנה 01/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמבטיחים ניסים וניפלאות לעור הפנים . וחוץ ממסחטת כספים אין שום ניסים רק להשקיע במימון כספים וזה ממש לא בסדר . לפחות תעשו את העבודה כמו שצריך ולא רק לתת לאנשים לחלום שהם יראו מיליון דולר אבל את מיליון הדולר הם כבר העבירו לשרלטנים . למה רמאות אני שונאת רמאים
    סגור