שיווק ופרסום

פרטנר בפרויקט מרגש: סרטיהן של יוצרות מהדרום והעוטף ישודרו

קבוצת התקשורת פרטנר מדווחת על המשך המיזם המיוחד שהיא מובילה יחד עם הפסטיבל הבינלאומי לסרטי נשים בירושלים. במסגרת הפרויקט, יוקרנו בפרטנר סרטים קצרים של יוצרות מהדרום ומהעוטף
מערכת ice | 
פרטנר TV בפרויקט מרגש (צילום shutterstock)
קבוצת התקשורת "פרטנר" הודיעה היום (רביעי) על המשך הפרויקט המיוחד שהיא מקדמת יחד עם הפסטיבל הבינלאומי לסרטי נשים בירושלים. במסגרת המיזם המשותף, יוקרנו בפרטנר סרטים קצרים מסרטי הפסטיבל, אשר יוצגו בסינמטק ירושלים וברחבי ירושלים.
הפסטיבל שנערך מדי שנה, החליט הפעם לפרגן לסרטים של יוצרות מהדרום ומהעוטף. במסגרת הפסטיבל המיוחד, קבוצת התקשורת "פרטנר" מארחת  את תושבי הדרום והצפון שפונו מבתיהם בעקבות המלחמה הנוכחית.
 



לצד זאת, בפסטיבל שמתקיים בירושלים, ייערכו תחרויות נושאות פרסים למגוון היוצרות שעמדו בראש הסרטים הקצרים. במסגרת ההודעה שפרסמה, הדגישה פרטנרTV את פעילותה החשובה למען היוצרות מאזור הדרום והעוטף: "קבוצת התקשורת פרטנר תומכת בפסטיבל גם השנה וכן מעניקה פלטפורמה טלוויזיונית ליוצרות הסרטים, זו השנה השנייה".

קבוצת התקשורת "פרטנר", ממשיכה לפעול למען הקהילה בימים אלו. לפני שישה ימים, הודיעה על שיתוף הפעולה עם חיל החינוך ואגף כוח אדם בצה"ל, ובמסגרתו יחולקו גלויות ללוחמים המשרתים ברצועת עזה.
על פי קבוצת התקשורת, מטרת היוזמה להעניק ללוחמים אפשרות לכתוב למשפחה ולחברים ולעדכן את הקרובים בשלומם. הגלויות יועברו למטה קבוצת התקשורת פרטנר והעובדים יצלמו את תוכן הגלויות וישלחו את התמונות למספר הוואטסאפ שיציינו החיילים.

(קרדיט: נטע אריכה)

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה