שיווק ופרסום

תקציבי פרסום חדשים לקבוצת התוכן Peach: החברה אותה תקדם נחשפת

קבוצת התוכן והקריאייטיב Peach זכתה בתקציבי פרסום של קבוצת שיכון ובינוי, אשר תקדם בקרוב פעילות פרסומית נרחבת לכבוד מאה שנים להיווסדה, בנוסף לכך תעניק Peach מעטפת מלאה של שירות פרסום, שיווק ואסטרטגיה
מערכת ice | 
שראל דניר (צילום זוהר שטרית)
קבוצת התוכן והקריאייטיב Peach זכתה בתקציב הפרסום של קבוצת שיכון ובינוי, חברת התשתיות והנדל"ן הגדולה בישראל. שיכון ובינוי צפויה לקדם השנה פעילות פרסומית נרחבת לכבוד 100 שנה להיווסדה. Peach תעניק מעטפת מלאה של שירותי פרסום, שיווק, אסטרטגיה, תוכן ורכש מדיה. 
אייל סעדה, מנכ"ל ושותף, קבוצת התוכן והקריאטייב Peach, מסר בתגובה: "אנו מודים לחברת שיכון ובינוי על האמון בנו ועל בחירתה ב-Peach להוביל את מערך הפרסום של החברה, ומתרגשים לעשות זאת בתקופה מיוחדת עבור החברה, שתציין בשנה הקרובה 100 שנה להקמתה."
שראל דניר, סמנכ"ל צמיחה ושותף, קבוצת התוכן והקריאטייב Peach, מסר בתגובה: "חברת שיכון ובינוי הינה החברה הגדולה בישראל בתחום התשתיות והנדל"ן, ואנו שמחים לצאת יחד לדרך. בזכות הניסיון הגדול שצברנו ב-Peach, עם אנשי המקצוע הטובים בארץ בתחום התוכן והקריאטייב, אני בטוח בהצלחת השותפות החדשה."
דן מויאל, סמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת שיכון ובינוי נדל"ן מסר בתגובה: "אנו מברכים את חברת Peach על זכייתה במכרז, ונרגשים להתחיל לעבוד יחד. קבוצת שיכון ובינוי בונה את הארץ כבר 100 שנה ותמשיך לבנות אותה לעוד שנים רבות קדימה."  
Peach היא קבוצת תוכן וקריאייטיב המספקת מענה מלא בעולמות התוכן, משלב בניית האסטרטגיה והקריאייטיב ועד תהליך ההפקה עצמו והקידום של התוצרים. Peach מאגדת בתוכה גם את אג'נדות המתמחה בקידום יעדים חברתיים ומקדמת קהילה עסקית יוזמת, וגם את Goat Tel Aviv, חברת משפיענים ויוצרי תוכן מובילה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה