שיווק ופרסום

Yes במהלך מרשים: אלו ענקיות המדיה שאיתן שיתף פעולה

חברת Yes הודיעה על שיתוף פעולה עם ענקיות המדיה "פרמאונט" ו"יוניברסל", אשר במסגרתו תשדר ב-2024  את הסדרות המובילות מבית Peacock ו- Paramount+. מבין הסדרות שישודרו, מופיעה סדרת הקומדיה "טד"
מערכת ice | 
הסדרה טד (צילום באדיבות PEACOCK ו- yes)
היום (שני), הודיעה חברת Yes על שיתוף פעולה אסטרטגי עם ענקיות המדיה "פרמאונט" ו"יוניברסל", אשר במסגרתו תשדר ב-2024 את הסדרות המובילות מבית Peacock ו- Paramount+ .
בין הסדרות שישודרו הן סדרת הקומדיה "טד", "המקעקע מאושוויץ" בכיכובו של הארווי קייטל, "תפוחים לעולם לא נופלים" בכיכובה של אנט בנינג ונוספים. במסגרת העסקה, ישודרו התכנים הבולטים של שני הסטרימרים. משירות הסטרימינג "פיקוק", תעלה הסדרה "טד", רק ב-yes. 
קרן גלייכר, סמנכ"לית התוכן של yes התייחסה להישג המשמעותי של החברה: "מדובר על שיתוף פעולה אסטרטגי עם ענקיות התוכן הבינלאומיות המאפשר לנו להרחיב באופן משמעותי את היצע התכנים שלנו. אנחנו פועלים כל העת כדי להביא גם משירותי הסטרימינג הבינלאומיים את הסדרות הטובות, המדוברות והמעוטרות ביותר ללקוחות yes ו-+STING".
כאמור, סדרת הקומדיה "טד" תעלה לשידור בתחילת 2024, בצמוד לשידור בארה"ב, ב-yes. יוצר איש משפחה סת' מקפרלן, מפיק, כתב ויצר את הסדרה, שב  לדובב את דמות דוב הצעצוע השובב שקם לחיים. כידוע, סדרת הקומדיה "טד", נחשבת לסדרת הדגל לעונת החורף של שירות הסטרימינג Peacock.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה