שיווק ופרסום

הפרזנטורית של קוקה קולה מותקפת: "תומכת ברצח עם"

סברינה קרפנטר מככבת בימים אלו בקפיין שיווקי של קוקה קולה הידועה בתמיכתה בישראל. הדוגמנית העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה בה היא מחזיקה פחית של המשקה האהוב, והתגובות מיהרו להגיע: "קוקה קולה תומכת ברצח עם"
מערכת ice | 
קוקה קולה (צילום freepik)
חברות רבות בעולם הביעו תמיכה בישראל לאור אירועי ה-7 באוקטובר, מה שגרר בעולם ביקורות רבות ואף חרמות מצד מדינות מוסלמיות. בעבר כבר פורסם כי בפרלמנט הטורקי הפסיקו לשתות קוקה קולה, ובירדן מחרימים את מקדונלד'ס וקרפור. עם זאת, מתברר כי לא רק החברות סובלות, אלא פעמים רבות גם הפרזנטורים שלהם נאלצים להתמודד עם קריאות גנאי – מה שקרה לאחרונה לדוגמנית של חברת קוקה קולה.
סברינה קרפנטר, בסך הכל בת 24, מוכרת בין היתר בזכות קריירת משחק ושירה יוקרתית בברודווי, נטפליקס, דיסני ועוד. קרפנטר מככבת בימים אלו בקמפיין שיווקי של קוקה קולה. קרפנטר שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה (שמכיל מעל ל-30 מיליון עוקבים) תמונה מהקפיין, בה היא יושבת לצד סנטה קלאוס (באווירת חג המולד) כשפחית של המשקה האהוב בידה. לכאורה - תמונה תמימה של פרזנטורית שמנסה לפרסם את המותג שלה. לצערה, הדוגמנית הצעירה ספגה ביקורות ותגובות מגולשים זועמים.
"קוקה קולה תומכת ברצח עם", כתב גולש. "מאכזב אך לא מפתיע", כתבה בחורה נוספת. נראה כי כל חברה שמגלה סממני הזדהות כלשהן (גלויים או סמויים) עם מדינת ישראל "זוכה" לביקורות נוקבות מצד הגולשים, אך גם הקהל הישראלי לא פראייר. לאחרונה פורסם קמפיין של זארה שנראה כי מייצג מראות הקשורים במלחמה בעזה. הגולשים מיהרו לבקר את החברה על עצם המסר שהיא מנסה להעביר, וזו יצאה אתמול (שלישי) בהודעות התנצלות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה