שיווק ופרסום

גאווה ישראלית: חברת הקוסמטיקה הישראלית קוטפת פרס יוקרתי

חברת הקוסמטיקה "KB PUR" קוטפת הישג: המגזין הגרמני "ביוטי פורום" העניק לה את פרס הביוטי לשנת 2023 על פיתוחה החדשני בתחום טיפוח העור. קובי ברוך מייסד החברה: "דווקא בימים אלה הפרס הזה מקבל משמעות כפולה ואנחנו מרגישים שהפרס הזה לא שלנו הוא של כולם כי רק ביחד ננצח!"
מערכת ice | 
מוצרי KB PURE (צילום יחצ)

היום (חמישי), הודיעה חברת הקוסמטיקה "KB PUR", כי נבחרה על ידי המגזין הגרמני "ביוטי פורום" בפרס היופי השוויצרי לשנת 2023, כחברת הביוטי המובילה בתחום טיפוח העור. אותו הישג, מקבל משמעות רבה בקרב חברת הקוסמטיקה, בשל העובדה כי המגזין הגרמני "ביוטי פורום" מעניק את הפרס היוקרתי רק פעם בשנה, בתערוכה שאותו נוהג לארגן בשוויץ.

בעקבות הזכייה המרגשת, חברת הקוסמטיקה יוצאת במבצע של 2+1 על מגוון מוצרים לטיפוח העור. קובי ברוך מייסד ובעלים KB PURE", בירך על הפרס היוקרתי שזכתה חברת הקוסמטיקה ואמר: "גאים ונרגשים לבשר על זכייתנו הזכייה בפרס זה כבוד גדול, ואנו גאים מאוד ב-KB Pure".
 



מלבד זאת, ציין מייסד חברת הקוסמטיקה, כי בימים אלו מקבלת הזכייה בפרס היוקרתי משמעות נוספת: "דווקא בימים אלה הפרס הזה מקבל משמעות כפולה ואנחנו מרגישים שהפרס הזה לא שלנו הוא של כולם כי רק ביחד ננצח!". 


כאמור, מגזין הביוטי הגרמני בחר באותה חברה, בשל פיתוחה החדשני בתחום טיפוח העור עם סדרת הפרימיום של המותג ״XYZ״. כידוע, סדרת הפרמיום החדשה של המותג, הינו פיתוח אשר טרם נראה בתחום הביוטי. על פי KB PURE, מדובר בקוסמטיקה טיפולית מתקדמת אשר מטפלת בתהליכי האייג'ינג ולצד זאת מטפלת בחידוש תאי העור.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה