שיווק ופרסום

לתשומת לבכן: נשים יהודיות ברחבי העולם - הזדמנות מרגשת בליל שבת

פורום של משפחות החטופים התניעו מיזם להדלקת נר שלישי בכל שבת בתקווה לשחרורם של כל השבויים והחיילים. דיצה אור אימו של אבינתן שחטוף בעזה: "האור הגדול והחיבוק הגדול שאנו מקבלים בעקבות המיזם מחזק אותנו מאוד"
מערכת ice | 
פורום תקווה קורא להדלקת נר למען החטופים וחיילי צה"ל (צילום פורום תקווה)
חברי פורום תקווה, פורום של משפחות חטופים, התניעו מיזם להדלקת נר שלישי בכל שבת בתקווה לשחרורם של כל החטופים הביתה. כבר שלושה שבועות שבעשרות נקודות ברחבי הארץ מאות מתנדבים מחלקים מחלקים לאנשים ערכות עם 3 נרות שבת כשהנר השלישי מיועד לתפילה לשחרור כל החטופים במהרה.
פורום תקווה שמוביל את המבצע הזה יחד עם דיצה אור אמו של אבינתן אור שנחטף לעזה מהמסיבה ברעים, גייס מתנדבים רבים שנמצאים בימי שישי בנקודות חלוקה מרכזיות ומחלקים לעוברים והשבים את הערכה.
הפעילים בשטח מספרים על אווירה מדהימה והיענות גדולה מאוד. "בכל שבוע כל הערכות שאנו מכינים נגמרות, עם ישראל רוצה לעשות הכל למען החטופים ואנו מרגישים את זה" אמרו חלק מהפעילים. נר השבת, אותו מדליקות נשים יהודיות רבות בכל העולם הוא נר של חיבור עם הקב"ה, ומשמש כתקווה שיאיר את עולמנו באור ובעצמה.
בפורום תקווה קוראים לכל עם ישראל לקחת חלק במיזם ולהדליק בבית בכל שבת עוד נר אחד למען חזרתם של כל החטופים ולחזק את חיילי צה"ל במלחמה למען השבתם. דיצה אור, אמו של אבינתן אור שנמצא בשבי החמאס: "הלב של כל היהודים קרוע, ובעומקו מתגלה שאנחנו בעצם לב אחד. המיזם הקדוש הזה, מדליק אור חם ומחזק בלב המאוחד שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה