שיווק ופרסום

קהילת הגיימינג העולמית מתגייסת לחזרת החטופים אור ויגיל יעקב

קהילת הגיימינג העולמית מתגייסת להחזרת החטופים אור ויגיל יעקב מניר עוז: בתוך 24 שעות - מיליוני צפיות לסרטון שהופק ביוזמת מטה ההסברה של החמ"ל האזרחי - אחים לנשק, בשיתוף עובדים מתעשיית הגיימינג הישראלית
מערכת ice | 
מודעות החטופים (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
בשבעה באוקטובר מחבלים פרצו לניר עוז וחטפו את שני בניה של רננה גומא-יעקב, אור (16) ויגיל (13), ששהו לבדם בבית.
בפנייה לקהילת הגיימינג בארץ ובעולם נכתב: "בני נוער רבים חיים ונושמים קהילות, אחת מהקהילות הללו היא קהילת הגיימרים, קהילה ענקית, אקטיביסטית, שמבלה שעות רבות מול המסך, ויש לה שפה ותרבות ייחודית. אור הוא גיימר בנשמתו, ואוהב לשחק משחקים מרובי משתתפים כדוגמת Fortnite ו - GTA ומשתמש בכינוי FoRD. אנחנו רוצים להחזיר אותו כדי שיוכל להמשיך לשחק במשחקים האהובים עליו, כמו כל הילדים בגילו."
הסרטון הופץ ברשתות החברתיות ואף שותף בידי השחקן נת'ניאל בוזוליק, הגיימר הישראלי עידן תלם (indegame) ישראל בידור גיימינג וערוצים רבים נוספים, והפך ויראלי בן לילה. מתנדבים מחברת Overwolf עיצבו והפיקו עמוד נחיתה המספר את סיפורם של אור ויגיל יעקב. שורת הקמפיין, שנהגתה ע"י הקופירייטר תומר לוי, הינה בשפת קהילת הגיימינג: FoRDstillAFK# הקמפיין שם את הזרקור על אור הנער בן ה- ,16 שבמקום לשחק, נמצא בשבי החמאס.
AwayFromKeyboard) AFK –) הוא מונח בשפת הגיימרים שמודיע על כך ששחקן יצא להפסקה ולא נמצא ליד המחשב. בקמפיין אנחנו מציגים שאור יצא להפסקה ולא חזר מאז ה ,7.10 וקוראים לקהילת הגיימרים לעזרה בהעלאת המודעות והפצת המסר להחזרתם של אור ויגיל וכל הילדים החטופים. מרגע הפצת הקמפיין, דרך חיבור לקהילות הגיימינג בארץ ובעולם, סרטון הקמפיין קיבל חשיפה נרחבת, עם מעל מיליון צפיות תוך פחות מ24 שעות.

דנה גולומבק, ממטה ההסברה של החמ"ל האזרחי אחים לנשק, ונגה הראל, מחברת Playtika, מספרות: "ההסברה הישראלית כשלה ברתימת העולם המערבי להבנה שילדים הם לא כלי מלחמה לגיטימי. בקמפיין שלנו, שהופק ביוזמה פרטית, רצינו לספר על אור ויגיל החטופים, כדי שהקהל העולמי יכיר את סיפורם של הנערים שמאחורי התמונה, שנמצאים בשבי החמאס זמן כה רב. פנינו לחברים מוכשרים מתעשיית הגיימינג הישראלית בבקשה לעזרה, וההתגייסות למשימה הייתה מהירה, ללא כל היסוס, ובתוך מספר שעות כבר גובש הרעיון לקמפיין ויצא לדרך."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה