שיווק ופרסום

מיה דיינמיקס מצילים חיים: השת"פ עם איחוד הצלה נחשף

חברת מיה דיינמיקס בשת"פ עם ארגון "איחוד הצלה" במסגרתו 2 כלים ראשונים של מיה נתרמו לארגון. הכלי הראשון נתרם על ידי תורם אנונימי ומיה דיינמיקס תתרום את הכלי השני
מערכת ice | 
מיה פור (צילום יחיאל גורפיין ודוד לף/איחוד הצלה)
כלי רכב יחודיים ראשונים ממותג Mia Four של חברת מיה דיינמיקס הציבורית, נכנסו למערך הכלים של ארגון המתנדבים הלאומי 'איחוד הצלה'. הכלי הוצג בסוף השבוע האחרון במסגרת טקס להשקת אירועי 18 שנות פעילות לארגון המתנדבים הלאומי 'איחוד הצלה', שנערך בבית הנשיא בירושלים.
הכלי הראשון נתרם לאיחוד הצלה ע"י תורם אנונימי וכלי נוסף ייתרם לארגון ע"י חברת מיה דיינמיקס עצמה. הכלי עבר התאמות פונקציונליות ועיצוביות לצרכי הארגון והוצג במסגרת תערוכת כלים מרשימה של הארגון בחצר בית הנשיא.
בחודשים האחרונים החלה מיה דיינמיקס בשיווק בינ"ל של כלי ה-Mia Four בבריטניה, איחוד האמירויות, יוון ולפני מספר שבועות התקשרה גם עם מפיץ ראשון בארה"ב - שוק יעד עיקרי של החברה. הכלי נמכר בארץ על ידי MEU מקבוצת מאיר לרוכשים פרטיים ב-24,990 שקל.
זהו כלי תחבורה ארבע גלגלי חשמלי המיועד להתניידות בתוואי שטח שונים, המבוסס על טכנולוגיה חדשנית בעלת פטנטים במערכת ההיגוי והמתלים המתאימים לשימושים שונים הן בעולמות האכיפה והביטחון והבן לסקטור הפרטי, ככלי לחובבי ספורט ואקסטרים, לעסקים בתחום התיירות והאטרקציות ועוד.

קרדיט: יחיאל גורפיין ודוד לף 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה