שיווק ופרסום

אלה איילון מכניסה 100,000 שקל: זה הקמפיין החדש שקיבלה

הדוגמנית הבינלאומית וכוכבת הישרדות נבחרה להוביל את קמפיין סתיו-חורף 2024 של רשת SCOOP. היא קיבלה 100 אלף שקל עבור הקמפיין, שתקציבו נאמד ב-1.5 מיליון שקל
מערכת ice | 
אלה איילון (צילום אינסטגרם/ אלה איילון)
כוכבת הישרדות והדוגמנית הבינלאומית אלה איילון, שחייה נעים על קו ישראל ארה"ב, נבחרה להוביל את קמפיין סתיו חורף 2023-24 של רשת SCOOP. איילון תקבל עבור הקמפיין החדש 100 אלף שקל והוא יעלה במחצית חודש  אוקטובר בתקציב הנאמד בכ-1.5 מיליון שקל.
אלה איילון שמובילה קמפיינים בינלאומיים, נבחרה לאחרונה להיות דוגמנית הבית של מותג האופנה  אמריקן איגל והיא תחליף את הזמרת אודיה, ששימשה כפרזנטורית של רשת SCOOP בשנה האחרונה. זו לא הפעם הראשונה שאיילון מקדמת את המותג  SCOOP  שכן עוד בלשהיי הקריירה שלה כיכבה בקמפיין קיץ  2019 של SCOOP לצד בן זוגה דאז- רז זלצרמן.
 
הקמפיין של רשת SCOOP בכיכובה של איילון  יעלה לרגל השקת קולקציית סתיו חורף החדשה יכלול בין היתר: תשדירי טלוויזיה בערוצי 12, 13 ו 14, שלטי חוצות, מודעות בעיתונים, קמפיין דיגיטלי רחב, פעילות ברשתות החברתיות ופרסום בנקודות המכירה.
לדברי רוני אינסאנז, מנכ"ל רשת SCOOP : "השנה הקרובה אנו נמשיך ונפעל יחד עם כוכבי רשת ומובילי דעה מובילים ברשתות החברתיות, שם נמצא מרבית מהצרכנים של המותג, קהל שהוא  צעיר, טרנדי ויודע מה הוא רוצה.  אלה איילון מחזיקה למעלה מ – 360 אלף עוקבים בחשבון האינסטגרם שלה, ואנו רואים בה דמות אידיאלית ורלוונטית, להעברת המסרים של המותג:  אופנתי, עדכני, מתחדש ורלוונטי".    

צילום: שי יחזקאל
מאלה איילון נמסר: "אני ממש מתרגשת על הבחירה בי להוביל את הקמפיין SCOOP, מבחינתי זה גם סוג של סגירת מעגל אחרי שכבר הצטלמתי להם בעבר ומאז הרבה דברים קרו. עם כמה שאני עובדת עם מותגים בחו"ל ונהננת מזה, העבודה בארץ היא תמיד הכי מרגשת ומשמחת עבורי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה