שיווק ופרסום

מוטיבה ישראל משיקה אתר חדש: מי המפורסמות שהגיעו לתמוך?

לקראת חודש המודעות לסרטן השד, מוטיבה ישראל השיקה אמש אתר תוכן ישראלי להעלאת המודעות לנשים המועמדות לשחזור שד באירוע שנערך בבר "הקליניקה" ברמת החייל, מספר נשים מהתעשייה הגיעו לפרגן ולתמוך
מערכת ice | 
מימין לשמאל: שחר קצרמן מנהלת שיווק מוטיבה ישראל, דורין סגול, יגאל גולדנברג מנכ"ל ובעלים נובוגולד, אלית מוסאיוף, שרית צאיג ויפית אלפרסון אלמליח מנכ"ליות "גמאני" העמותה הישראלית לסרטנים נשיים, עמרי פדהצור, מייסד "גמאני רצה". (צילום אור גפן)

לקראת חודש המודעות לסרטן השד: מוטיבה (MOTIVA) ישראל - השתל הארגונומי הבריאותי לשחזורי שד, מזניקה שיתוף פעולה למען המיזם הקהילתי "גמאני רצה" - להעמקת והעלאת המודעות לסרטן השד, השיקה הערב אתר תוכן ישראלי להעלאת המודעות לנשים המועמדות לשחזור שד, באירוע שהתקיים בבר "הקליניקה" ברמת החייל  בהרצאה של ד"ר אואנה מאייר, מומחית בכירורגיה פלסטית מבית חולים רמב"ם. 

עוד הגיעו להשיק ולתמוך:
זוכת הישרדות אלית מוסאיוף, דורין סגול, הדר ברייר ועוד.
יגאל גולדנברג, מנכ"ל ובעלים של חברת נובוגולד: מתרגשים להשיק היום את הפעילות שלנו למען העלאת מודעות לסרטן השד ולשחזורי שד, ליוויתי בכל שנותיי את כלל המנתחים הפלסטיים בישראל  והמשחזרים, לאחר כל השנים הללו החלטנו שמן הראוי שניקח תחת חסותנו את המיזם החשוב "גמאני רצה" ובכדי לתמוך לאורך כל הדרך , עם כל הידע והנסיון והכלים שיש ברשותנו לתת למתנתחים הפלסטיים, ולהעבירו הלאה. 
לבריאותם ולרווחתן של הנשים, הן בהיבט הבריאותי והן בהיבט האסתטי שהוא חשוב גם כן.



מוטיבה ישראל שמה לעצמה למטרה לדאוג לבריאותן של הנשים שמתמודדות עם סרטן השד והמועמדות לניתוח שחזור."

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה