שיווק ופרסום

רשת הביוטי הפופולרית מתרחבת בהשקעה של 1.5 מיליון שקל

רשת הלואו-קוסט ביוטיקייר משיקה השבוע חנות חדשה בקניון ביאליק שברמת גן. להשקה הנוצצת הגיעו טהוניה רובל וקסניה טרנטול, לצד מנכ"ל הרשת שגזר את הסרט והשיק את הסניף ה-27 של החברה
מערכת ice | 
קסניה טרנטול וטהוניה רובל (צילום אור גפן)
רשת הלואו-קוסט Beautycare (ביוטיקייר) הוותיקה נחתה השבוע לראשונה בקניון ביאליק שברמת גן. החנות החדשה היא החנות ה-27 של הרשת, והיא הוקמה בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקל. 
הרשת כבר ביססה את מעמדה כרשת מובילה בענף הלואו-קוסט הישראלי וכיום היא מספקת מוצרים איכותיים ביותר בשקלים בודדים, ומענה מיידי לטרנדים עולמיים בתחום האיפור והביוטי. "אין ספק שהלחץ הבלתי פוסק של מאות אלפי לקוחות החברה, המבקשים את המענה של רשת 'ביוטיקייר' גם באזור המרכז, היווה גורם משמעותי בכניסה של הרשת לרמת גן", מסביר גולן אלבז, מנכ"ל הרשת.
החנות החדשה בקניון ביאליק מעוצבת על פי המודל החדשני של הרשת, אשר הופך את חוויית היופי למפגש עצמאי ועדכני, ומתחבר אל הטרנד העיצובי העולמי של רשתות היופי המובילות. חוויית הקנייה היא עצמאית ומאפשרת התנסות חווייתית, יעילות וחיסכון בזמן של הלקוחות.
מחירי המוצרים בחנות נעים ברובם בטווח שבין שקל בודד ל-19.90 שקל. ניתן למצוא ברשת מגוון עשיר של מוצרי איפור, קוסמטיקה, טואלטיקה, מניקור ופדיקור, תכשירי היגיינה, בישום וטיפוח לכל המשפחה. עוד מציעה הרשת מגוון רחב של מוצרי שיער וביוטי חשמליים וחדשניים, כגון מחליקי שיער, פן או מסלסלים, במחירים של כ-39.9 שקל.
 
השקת הסניף החדש. צילום: אור גפן
אלבז, מוסיף כי "היכולת להביא את הבשורה של ביוטי לואוקוסט איכותי, גם אל מעוז היוקרה של ישראל, אל לב ליבו של מרכז הארץ, הוא גאווה עצומה עבורנו". לסיכום הוא אומר: "בימים אלה של עליה דרמטית ביוקר המחיה ושל עליות מחירים גורפות בכל תחומי החיים, הצלחנו במאמץ רב לשמר על רמת המחירים  הנמוכה, ולא להצטרף אל גל העליות השוטף את ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה