שיווק ופרסום

אחרי הפרידה: מאיה קיי ואמה לוהטות בקמפיין חדש לקרליין

הדוגמנית, מאיה קיי, הצטלמה לקמפיין הביוטי של מותג הקוסמטיקה קרליין, רגע אחרי הפרידה מטל מורד. ליום הצילומים הצטרפה למאיה אמה אורלי, שהייתה דוגמנית בעברה ומדובר ביום צילום לקמפיין ראשון משותף של שתיהן. צפו
מערכת ice | 
מאיה קיי ואמה (צילום לי אגמון)
הדוגמנית, מאיה קיי, הצטלמה היום (רביעי) לקמפיין הביוטי של מותג הקוסמטיקה קרליין. ליום הצילומים הצטרפה למאיה אמה אורלי, שהייתה דוגמנית בעברה ומדובר ביום צילום לקמפיין ראשון משותף של שתיהן. זו השנה השנייה שמאיה מובילה את הקמפיין למותג שיעלה בקרוב.
כזכור, רק לאחרונה, אחד הזוגות הלוהטים בביצה המקומית, מאיה קיי וטל מורד, שהכירו על האי במהלך העונה החולפת של הישרדות - נפרדו, זאת לאחר כשנה של זוגיות. כזכור, לפני כמה חודשים דווח על משבר רציני ביחסים ביניהם, משבר שהשניים הצליחו לעבור בהצלחה, עד ממש לאחרונה, כשהשניים החליטו כאמור להפריד כוחות באופן סופי.
בריאיון זוגי של השניים ל"ישראל בידור" הם התייחסו למשבר ואמרו כי: "תמונה אחת שלא עלתה לסטורי וזהו, אנחנו במשבר". הם המשיכו והסבירו: "אני פשוט עבדתי שלושה ימים ברצף וישנתי אצל ההורים שלי, ולטל היה אירוע בטבריה אז זה קורה חברים".
"המשפחה שלו גרה בצפון ושלי בדרום, אז לפעמים אנחנו ישנים במקומות נפרדים", הוסיפה קיי. מורד הוסיף: "בגלל שעברנו לגור ביחד אז לשנייה שאנחנו לא ביחד זה נראה מוזר, הכול בסדר".
ב-TMI פרסמו לראשונה כי מאיה קיי וטל מורד עברו ריב נוסף שהתרחש בזמן שלמדו טקסט משותף למחזמר ששניהם יככבו בו. כזכור, השניים לוהקו למחזמר "בת הים הקטנה" שצפוי לעלות בחנוכה. מאיה קיי תגלם את בת הים הקטנה, בעוד מורד יגלם את הנסיך.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה