שיווק ופרסום

מותג הטיפוח הבין-לאומי עושה עלייה וזו הכוכבת שתייצג אותו

מותג טיפוח השיער הבין-לאומי Saphira עושה עלייה לארץ ומשיק את הקולקציה שלו בחנות אונליין ובבית המלון הילטון שבתל־אביב. ענבר לביא נבחרה לאחרונה לככב בתור הפרזנטורית של המותג
מערכת ice | 
ענבר לביא וספירה גרינברג (צילום באדיבות ספירה)
בתחילת החודש דיווחנו כי מותג טיפוח השיער Saphira בחר בשחקנית הישראלית ענבר לביא לתפקיד הפרזנטורית, והיום מדווח כי המותג כבר עשה עלייה לישראל. מאחורי המותג עומדת צעירה יהודייה, ילידת ארה"ב, בשם ספירה טסלר-גרינברג.
לאחר שספירה עשתה עלייה לישראל היא ובעלה השקיעו את כספי החתונה שלהם בהקמת מותג טיפוח ובפיתוח נוסחה ייחודית לקו מוצרים המבוסס על מינרלים טבעיים. החזון שהחל לפני כשבע שנים בדירה שכורה קטנה, הפך היום למותג בין-לאומי המשווק ב-65 מדינות. 
לצד ההצלחה הבין-לאומית, המותג שומר על ערכי הציונות בכל הרבדים, החל מתהליך רקיחת המינרליים ,הדפסת האריזה, ועד שיתוף פעולה מלא עם משרד הקליטה והעלייה להעסקת עולים חדשים בחברה להתאקלמות קלה וחמה בישראל. כאמור, בימים אלו נכנס המותג לשוק הישראלי עם חנות דגל ראשונה במלון ויסטה הילטון תל־אביב ועם שירות הזמנות אונליין.
המותג מציע מבחר עשיר מוצרים טיפוליים ומקצועיים לטיפוח, הזנה, ריכוך והגנה של השיער, המבוססים על רכיבים טבעיים, ואינם מכילים סולפטים ופראבנים. לצד קולקציית מוצרי השיער, Saphira משיקים בימים אלו ליין מוצרים חדש, Mineral+ לטיפוח הפנים והגוף המבוסס על 26 מינרלים טבעי. הליין כולל קרם לחות לפנים עם SPF25 המיועד להגן על העור מנזקי השמש, קרם הזנה לידיים וקרם טיפולי לכפות הרגליים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה