שיווק ופרסום

מפגש אגדות: כמה יעלו כדורים החתומים ע"י עטר וסביולה?

במסגרת משחקי הראווה בין אגדות ברצלונה לאגדות מכבי חיפה ומכבי תל אביב שנערכו לפני שבועיים, כדורי המשחקים אשר כבשו את השער הראשון בכל משחק על ידי חבייר סביולה וראובן עטר מועמדים למכירה פומבית. כל ההכנסות יוקדשו לספיישל אולימפיקס
מערכת ice | 
חבייר סביולה (צילום עומרי סילבר)

קבוצת האגדות של ברצלונה ביקרה בישראל לפני כשבועיים וקיימה משחקי ראווה נגד אגדות מכבי חיפה ומכבי תל אביב. הספרדים הגיעו לארץ עם כמה מכוכביהם לאורך השנים כמו חבייר סביולה, ריבאלדו ורונאלדיניו. לאחר השער הראשון בכל משחק נעצר המשחק במטרה שהאגדות יחתמו על הכדור את חתימתם האישית. במשחק הראשון שנערך בבלומפילד הכדור נחתם על ידי סביולה ואילו במשחק השני בסמי עופר היה זה ראובן עטר שחתם על הכדור.

הכדורים החתומים הועברו על ידי הטוטו לעמותת "ספיישל אולימפיקס" וליגת "שווים בכדורגל" במטרה לגייס כסף ולתמוך ספורט לאנשים בעלי מוגבלות שכלית וקוגנטיבית בישראל ובענף הכדורגל בפרט. המכירה הפומבית תתקיים באתר ספיישל אולימפיקס ישראל, כאשר הסכום ההתחלתי יעמוד על 1,500 שקלים. במכירה שהחלה היום יוצע הכדור עליו חתם סביולה ובמכירה של מחר הכדור עליו חתם ראובן עטר. שתי המכירות יסתיימו תוך שבוע ועמותת הספיישל אולימפיקס יכריזו על הזוכים.

מנכ"לית ספיישל אולימפיקס שרון לוי בלנגה מסרה: "אני רוצה להודות לארגון הטוטו לקידום מטרות חברתיות באמצעות הספורט ועל יוזמתו לאירוע ספורטיבי שאירח אגדות כדורגל מברצלונה וישראל ועל בחירתו בארגון ספיישל אולימפיקס וליגת שווים בכדורגל. תשומת הלב מייצרת הכלה ושינוי חברתי דרך המגרש בהשראת עקרון פשוט של שווים בכדורגל, להתאמן יחד, לשחק יחד, להיות מאוחדים למטרה אחת על המגרש- לנצח ולהתחרות יחד".

מנכ"ל הטוטו מאיר ברדוגו מסר: "לשמחתי, לאחרונה בהובלת השר מיקי זוהר נכנס ממד משמעותי נוסף שהטוטו יפעל בו בעתיד והוא קידום מטרות חברתיות באמצעות הספורט. אני חושב שקל להסכים שעם כל הכבוד לאליפויות, גביעים וגולים, ספורט הוא גם כלי נפלא לקידום ערכים בחברה, לצמצום פערים וליצירת שוויון ורעות בין אנשים".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה