שיווק ופרסום

עיריית ר"ג חושפת את המערכת שתציל חיים בעימות הבא

עיריית רמת גן, בשיתוף חברת סימפלקס הודיעה לאחרונה על הרחבת השימוש במערכת Simplex לצורך תכנון והערכות באירועי חירום 
מערכת ice | 
הנחיות פיקוד העורף למקרה של מתקפת טילים (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון)
עיריית רמת גן, בשיתוף חברת סימפלקס (Simplex), המפתחת מערכות לתכנון עירוני בתלת מימד הודיעה לאחרונה על הרחבת השימוש במערכת Simplex לצורך תכנון והערכות באירועי חירום.
המערכות והמפות התלת מימדיות של Simplex מתממשקות עם מערכת שוע"ל - לשליטה ובקרה של פיקוד העורף, לשם תצוגה וניהול אירועים בעיתות חירום ובשגרה. הנתונים מוצגים כשכבות מתעדכנות בזמן אמת, ומאפשרים לגורמים השונים בעירייה לתכנן ולתפעל טוב יותר את האירועים.
מערכת שוע"ל הינה מערכת שו"ב (שליטה ובקרה) שפותחה ע"י פיקוד העורף, לאור לקחים מ"צוק איתן" וממערכות לחימה קודמות, במטרה לייצר מנגנון ניהולי מסונכרן ומתואם, בין כל מי שנושא תפקיד בחירום. באמצעות השוע"ל ניתן לבנות מהר את תמונת המצב, לחלק משימות, להציע פתרונות ומענים למצבים משתנים, לתאר ולתעד את כל הפעילות ברשת ועוד.
גל הורוביץ, מנהל מחלקת חוסן והיערכות לחירום - אגף ביטחון ואכיפה‏, בעיריית רמת גן תיאר כיצד אגף הביטחון עושה שימוש במערכת לצרכי ניהול ובקרה של העיר ויכולותיה בשגרה ובחירום: "ההתממשקות של Simplex למערכת שוע"ל של פיקוד העורף, מאפשרת שליטה וניהול מרחוק של צוותים, ציוד ותשתיות. יכולת זו פתחה בפנינו עולם חדש כאשר גם באירוע מורכב, כמו לדוגמא בתרגיל הרשותי."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה