שיווק ופרסום

אתם תתפוצצו מצחוק: צפו בדודו ארז בקמפיין המפתיע

במסגרת מיזם 929 לחיבור וקירוב לבבות בין כל גווני הישראליות תוך הנגשת התנ"ך, ינחו השחקן הידוע במשאלי רחוב. המטרה: להעלות את המודעות הציבורית לשלל התכנים הנמצאים בדיגיטל וזמינים עבור כל המשפחה, ולהזמין מאזינים לפודקאסט הייחודי
מערכת ice | 
דודו ארז ועמית סיוון (צילום ניב קנטור)
במסגרת קמפיין רשת קומי שיעלה החל מהערב (שלישי) ברשתות החברתיות של מיזם 929, יופיע משאל רחוב המוכר של הקומיקאי והסטנדאפיסט דודו ארז, שיצא לשאול את הרחוב הישראלי מה הוא חושב או מכיר על מנהגי החג, המצב הלאומי וכל מה שביניהם. התשובות המפתיעות והמצחיקות שעלו במהלך משאל הרחוב של ארז, הדגישו את הצורך בקמפיין. 
 

מטרת הקמפיין להעלות את המודעות הציבורית לשלל הפעילויות והתכנים הנמצאים כבר עתה באתר המיזם, ומעניקים לכל בני המשפחה את ההזדמנות להעמיק את ההיכרות עם מנהגי החג, להעשיר את הידע וליהנות מזמן איכות משפחתי עם משחקים מהנים לכל המשפחה, שיעבירו לכם את חופשת החג בכיף. דודו ארז הפך לקול מוכר המזוהה עם המיזם לאור העובדה שהוא מקריין את כל פרקי הפודקאסט הייחודי של 929.
מיזם 929, אותו מוביל הרב בני לאו, פועל לחיבור וקירוב בין כל גווני הישראליות, תוך הנגשת התנ"ך על סיפוריו והקשריו לימינו, לכל ישראלי וישראלית, כמגרש משחקים הפתוח לכולם. המיזם מציע אתר עשיר בתוכן, המתעדכן באופן יומיומי וכולל בתוכו פעילויות לכל המשפחה, רצועות שמע, פודקאסטים, מרחבי בריחה, מארזי תוכן ייחודיים ועוד. כלל התכנים של המיזם מוגשים באתר בחינם, ופתוחים בכל עת לציבור הרחב.


תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה